خبرهای داغ:
برگزاری پیاده روی حلقه های صالحین واحد پوینده شاهد شاهرود+تصاویر

پیاده روی حلقه های صالحین واحد پوینده شاهد شهید ابراهیمی شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پیاده روی حلقه های صالحین واحد پوینده شاهد شهید ابراهیمی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با حضور بیش از 50 نفر از دانش آموزان بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۷۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

این پیاده روی از پارک شهدای محراب تا حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار و دانش آموزان با غبارروبی گلزار 5 شهید گمنام با شهدا تجدید عهد و پیمان نمودند.

حجت الاسلام حسین ماروسی مربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در جمع دانش آموزان با اشاره به ماه ربیع الاول اظهار کرد: این ماه ولادت پیامبر و امام جعفرصادق(ع) و به امامت رسیدن حضرت ولیعصر(عج) را داریم و ماه شادی و سرور اهل بیت است و البته شهادت امام عسگری(ع) هم در این ماه است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهداست افزود: حضور در حلقه های صالحین تداوم بخشیدن به راه شهدا با ایثار و مجاهدت و بصیرت و معرفت و تربیت اسلامی است و باید در حلقه های صالحین در راستای رشد و شکوفایی خود حرکت کنید.

ماروسی تصریح کرد: دشمنان امروز تلاش دارند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کمرنگ کنند و نقطه پیکان هجمه دشمن شما نسل نوجوان و دانش آموزان هستید که با ابزار فرهنگی و رسانه ای و مجازی تلاش دارند شما را از این مسیر دور کنند.

وی ادامه داد: تلاش ما باید در این جهت باشد که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج نماییم و انجام این برنامه ها در این جهت است و باید شما با مطالعه و تحقیق در اسلام و دین و ارزش ها در مقابل این تهاجمات واکسنه شوید و حضور در حلقه ها این آگاهی و روشنگری را به شما می دهد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار