گزارش تصویری/

برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای پایگاه و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مزرعه سیف اردکان

همزمان با شام شهادت حضرت امام رضا (علیه السلام) ، پانزدهمین یادواره شهدای پایگاه و مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) مزرعه سیف شهرستان اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۸۵۳۵۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ در این مراسم ، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به بیان فضیلت جهاد در راه خدا پرداخت .

وی گفت : جهاد تعطیل شدنی نیست و همیشه جهاد با مستکبران وجود دارد .

امام جمعه اردکان اظهار داشت : اسلام ، حد و مرزهای مادی را قبول ندارد بلکه مرز اسلام کلمه " لااله الاالله " و شهادتین است .

وی افزود : هر کس در هر زمان و مکانی دین خدا را یاری کند و به فریاد مظلومان برسد در حال جهاد است زیرا جهاد در راه خدا حد و مرز نمی شناسد .

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت : تجاوز به حرم اهل بیت یعنی حمله به باورها و اعتقادات ما .

در ادامه ،جانباز مدافع حرم سردار عبدالمحمود محمودی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) پرداخت .

پخش نماهنگ ، مداحی ، سینه زنی و عزاداری از دیگر برنامه های این یادواره بود .

در حاشیه این مراسم ، تصاویری از حضور رزمندگان و شهدای شهرستان اردکان در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده بود .

لازم به ذکر است که پانزدهمین یادواره شهدای پایگاه و مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) مزرعه سیف با حضور جمعی از مسئولین ، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در هیئت جان نثاران حضرت ابوالفضل (علیه السلام) مزرعه سیف شهرستان اردکان برگزار شد .

 
ارسال نظرات