خبرهای داغ:
آیت الله شبستری در جمع تشییع کنندگان حادثه قطار تبریز مشهد:

جان باختگان قطار، به جای زیارت به خدمت خود حضرت رسیدند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین تشییع جان باختگان حادثه قطار تبریز مشهد، گفت: جان باختگان این حادثه به جای زیارت امام رضا(ع)، به خدمت خود حضرت رسیده و ارواح طیبه آن ها با امام هشتم قرین شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۴۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به حضور گسترده مردم در این آیین، اظهار داشت: این حادثه نه تنها برای مردم تبریز و آذربایجان بلکه برای همه مردم ایران، تلخ و جانسوز است.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب نیز از این سانحه متالم و متاثر هستند، خاطرنشان کرد: بالاترین تسلیت به بازماندگان این حادثه فرمایش ذات خدواند متعال است که فرمودند: هرکس از خانه اش بیرون برود، در حالی که به مقصد الله حرکت می کند و او را اجل درک کند، اجرش با خداست.

آیت الله شبستری با اشاره به بازداشت شدن چهار نفر از مقصران حادثه قطار تبریز- مشهد، اظهار کرد: قوای سه گانه پیگیر تحقیقات و بررسی های این حادثه هستند تا مبادا چنین حوادثی در آینده نیز تکرار شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به حادثه حله عراق و شهادت جمعی از مردم کشورمان در این حادثه تروریستی، بیان داشت: مستکبران جهان با مشاهده حضور چند ده میلیونی مردم در اربعین حسینی، خواستند به اسلام و شیعیان ضربه بزنند که این اقدام تروریستی را انجام دادند ولی مردمی که زیر پرچم ولایت قرار گرفته و عاشق اهل بیت(ع) هستند، همچون کوه ایستادند و سال به سال به تعداد راهپیمایان اربعین حسینی افزوده خواهد شد.

جان باختگان حادثه قطار تبریز- مشهد ساعتی پیش با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان کشور و استانی در میدان شهدای تبریز تشییع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها