کلنگ ساخت مرکز نگهداری و مراقبت از فرزندان بی سرپرست در جوادیه به زمین زده شد

خبرگزاری بسیج: عملیات اجرایی ساخت مرکز نگهداری و مراقبت از فرزندان بی سرپرست بهزیستی در مجاورت مرکز شهدا جوادیه آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۱۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ کلنگ احداث پروژه مرکز نگهداری و مراقبت از فرزندان   بهزیستی ویژه دختران بی سرپرست  15 تا 18 سال، با حضور خانواده خیر نیک اندیش، حجت الاسلام والمسلمین  متولی حسینی، دکتر اصغر باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران، سید محمد رحیم فاضلی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری، معاون شهردار منطقه 16،     و جمعی از مسئولان در مجاورت مرکز شهدای جوادیه واقع در بوستان جوادیه میدان بهمن آغاز شد.

 فاضلی نژاد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مرکز شبانه روزی مراقبت و نگهداری از فرزندان بی سرپرست بهزیستی به مساحت 600 مترمربع در دو طبقه با تمام نیازهای روز توسط خیر نیک اندیش دکتر متولی به نیابت از همسر مرحوم وی شادروان مرحومه انوشه باباخان کلنگ زنی شد.

 زمین مورد نیاز برای ساخت این مرکز مربوط به سازمان بهزیستی است و کل هزینه ساخت تا مرحله تحویل از سوی خیر محترم تامین می شود و هیچگونه اعتباری از سوی بخش دولتی در این راستا هزینه نمی شود.

فاضلی نژاد افزود: این پروژه دارای 16 اتاق، سالن مطالعه، سالن ویژه فعالیت های آموزشی فرهنگی هنری رفاهی، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، حمام ، اتاق خواب، سالن پذیرایی، آسانسور و همه نیازهایی که یک مجموعه نیاز دارد خواهد بود. وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی ساخت این پروژه از همین امروز با پیش بینی 5 میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود و در صورتی که نیاز به صرف اعتبار بیشتری داشته باشد خود خیر تقبل خواهد کرد.

وی با اشاره به پیش بینی تحویل 6 ماهه این پروژه، اظهار امیدواری کرد: این مرکز در کوتاه مدت به بهره برداری برسد و مورد استفاده فرزندان بهزیستی قرار بگیرد.

ارسال نظرات