خبرهای داغ:

افتتاح پنجمین مدرسه بنیاد برکت در بوکان

مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت با اعتبار 6 میلیارد و 420 میلیون ریالو با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان بوکان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۱۰۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در آئین افتتاح این مدرسه مدیریت آموزش و پرورش بوکان گفت : این طرح پنجمین مدرسه موسسه بنياد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بوکان است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

احمد رحمانی افزود: این مدرسه 6 کلاسه در روستای اوچ تپه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 420 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این مدرسه 6 کلاسه در 470 مترمربع زیر بنا احداث شده که 125 نفر دانش آموز اول متوسطه در ان به تحصیل خواهند پرداخت.

رحمانی تصریح کرد: 142 متر دیوار کشی محوطه و همچنین 540 متر محوطه سازی این مدرسه نیز توسط بنیاد برکت احداث شده تا دانش آموزان 670 خانوار با 3270 نفراوچ تپه ای از آن بهره مند خواهند شد.

رحمانی خاطر نشان کرد: بنیاد برکت که وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)و تحت پوشش دفتر مقام معظم رهبری فعاليت می کند برکات زیادی برای مناطق محروم داشته است که انشاء الله شاهد روزی باشيم که مدارس بيشتر و بزرگتری در این منطقه به دست توانای این عزیزان افتتاح و به بهره برداری برسد.

ارسال نظرات