نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

تاثیرات معجزه آسای بسیج در رفع معضلات اجتماعی کشور

سعیدی گفت: بسیج می تواند در رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی تاثیرات معجزه آسایی داشته باشد زیرا، تفکر بسیجی تفکری توام با عشق و ایثار و مقاومت بدون هیچ گونه وابستگی به دیگران است.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۲۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در برطرف کردن معضلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی کشور گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگی است که در چندین بار از موقعیت های حساس کشور تجربه شده و موفق هم عمل کرده است.

وی افزود: تفکر بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست در شرایط سخت فشارهای اقتصادی و ساسی و نظامی جنگ را به بهترین نحو اداره کندغ این مردم بودند که از این حرکت حمایت کردند و در قالب بسیج جنگ را به نفع جهمری اسلانی ایران تغییر دادند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: بسیج می تواند در رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی تاثیرات معجزه آسایی داشته باشد، تفکر بسیجی تفکری توام با عشق و ایثار و مقاومت بدون هیچ گونه وابستگی به دیگران است.

نمیانده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حل بخش عمده ای از اجتماعی و فرهنگی ناشی از تفکر بسیج است و تنها راه علاج معضلات امروز کشور در همه عرصه ها تمسّک به فرهنگ بسیجی می باشد.


ارسال نظرات