خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط:

روحیه انقلابی راهکار حل مشکلات کشور است

بمناسبت هفته بسیج نشست سیاسی فرماندهان و شورای پایگاه های مقاومت ناحیه شوط به همّت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در حسینیه امام خمینی (ره) ناحیه شوط برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۷۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین کاظم عبدالی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به مشکلات و مسائل اصلی کشور اظهار داشت: محصول تجربه نزدیک به چهار دهه انتخابات درکشورمان نشان می دهد که فراتر از مسائل سیاسی، وجود مشکلات و چالش‌هایی است که نظام، کشور و مردم با آن روبرو هستند و حداقل بخش‌هایی از آن به جهت غلبه مسائل سیاسی دولت ها مورد غفلت واقع شده در حالیکه عدم حل و رسیدگی به آنها به اصل انقلاب و نظام لطمه زده و باید با نگاهی فراجناحی به آنها رسیدگی کرد. لازمه انتخاب دولت متناسب جهت حل این مشاکل توسط مردم نیازمند شناخت الزامات زمانه و شناسایی دقیق مشکلات کشور است.

وی در ادامه به بیان راه حل های مشکلات اقتصادی پرداخت وافزود: می‌توان ادعا کرد که هیچ کشوری در دنیا بدون مشکل اقتصادی وجود ندارد و تجربه دولت ها برای مقابله با آن نشان می دهد که در این مسیر دو رویکرد اصلی بیشتر وجود ندارد که عبارتند از: 1ـ ظرفیت بیرونی 2 ـ ظرفیت درونی.

حجت الاسلام عبدالی در پایان سخنانش به تبیین معنای روحیّه‌ی انقلابی از منظر مقام معظم رهبری پرداخت وگفت: روحیه انقلابی دارای همه خصلت هایی است که برای حل مشکلات کنونی و آینده کشور لازم به نظر می­رسد. من جمله شجاعت، اهل اقدام و عمل بودن.

پخش کلیپ سیاسی و تقدیر از فرماندهان نمونه پایگاه های مقاومت از سایر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات