امام جمعه مهریز:

بسیج، مهمترین ثمرات نظام و انقلاب است

امام جمعه مهریز: تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین ثمرات نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۳۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام علی برهان در نمازجمعه این هفته مهریز با اشاره به پنجم آذرماه سالروز فرمان حضرت امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل بسیج افزود: بسیج در 38 سال گذشته برکات فراوانی برای نظام داشته است.

وی ادامه داد: بسیجیان قهرمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سایه اخلاص و ایمان موفق شدند با قدرت و گوش به فرمان ولایت فقیه در عرصه های مختلف وظایف خود را به خوبی و روشنی انجام دهند.

امام جمعه مهریز علت اصلی توفیق های بسیج در 38 سال گذشته را مدیون اخلاص آنها و ولایتمداری بسیجیان برغم توطئه های زیاد استکبار جهانی به سرکردکی آمریکا ذکر کرد.

برهان گفت: اگر بسیج بخواهد همچنان در عرصه های داخلی و خارجی به خوبی ماموریت های خود را انجام دهد باید همان روحیه اخلاص و فداکاری را با دقت و روشنی تا پای جان ادامه دهد.

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان باید همه وظایف خود را به خوبی انجام دهند و منابر و منبریان باید با قدرت در راستای اهداف دین و انقلاب اسلامی به انجام وظیفه مشغول باشند.

حجت الاسلام برهان افزود: منابر باید محل پاسداری از دین، قرآن و انقلاب اسلامی باشد و محکم و استوار در برابر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی با درایت و عزت ایستادگی کنند.

امام جمعه مهریز همچنین از مسئولان اوقاف و امور خیریه خواست تا در انتخاب اعضای هیات امنای مساجد بسیار دقت کنند و افراد شایسته را برای این مسئولیت برگزینند.

حجت الاسلام برهان همچنین به رحلت پیامبر اعظم (ص) و فضائل و مناقب ایشان اشاره و بر شناخت راه نورانی ائمه اطهار (ع) تاکید کرد.

ارسال نظرات