دکتر سید حسین نقوی نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی:

لعنت بر رفاه زدگی که غیرت و مردانگی را از برخی مسئولین گرفته،آیا اینان الگوی سبک زندگی اسلامی مردم هستند؟

دکتر نقوی در جمع بسیجیان شهرستان قرچک،بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد:امروز بسیجی واقعی بودن و بسیجی ماندن دشوار است ،زیرا که خطوط حق و باطل در هم شده است
کد خبر: ۸۷۸۳۸۶۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
خبرگزاری بسیج:
دکتر نقوی در جمع بسیجیان شهرستان قرچک،بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد:امروز بسیجی واقعی بودن و بسیجی ماندن دشوار است ،زیرا که خطوط حق و باطل در هم شده است و مرزها مشخص نیست.امروز تمام نزاح ها بین دو تفکر است، یک تفکری که بدنبال اسلام  آمریکایی است ،میخواهد انقلاب کند ،آن هم انقلاب امریکایی، تفکر دیگر ،تفکر اسلام ناب محمدی است.ما پیروان تفکر اسلام ناب محمدی هستیم لیکن برای ثابت قدم ماندن در این راه بصیرت امری ضروری است.

نماینده ارزشی دیار پانزده  خرداد،در ادامه خاطر نشان کرد:بسیجی دریا دل و با توکل به خدا از هیچ قدرتی هراسی ندارد. بسیجی  ولایت پذیر است.
همچنین افزود:تکلیف یک بسیجی مخلص ان است که فقط برای خدا کار کند.بسیجی نه تنها خود بدنبال  مفاسد  نیست ،بلکه با هر مفسده ایی برخورد قاطعانه دارد،دکتر نقوی دعا کرد که ای کاش ما در زمره بسیجیان مخلص امام خامنه‌ای ایی قرار گرفته باشیم.

ایشان در پایان  با تاکید بر ضرورت ساده زیستی مدیر و مسئولان،تشریح کرد:چرا باید برخی از مدیران ارشد جمهوری اسلامی انچنان غرق در مادیات شوند که وضعیت اقشار پایین دست را فراموش کنند؟ایا اینان به عنوان الگو میخواهند سبک زندگی اسلامی را به مردم بیاموزند؟لعنت بر رفاه زدگی  که غیرت و مردانگی را از برخی گرفته  وانان را در خواب عمیق غفلت فرو برده است.

ارسال نظرات