خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه ساره حوزه حضرت زهرا(س) همدان تأکید کرد

ضرورت الگوگیری نسل جوان از صبر و استقامت خانواده شهدا

فرمانده پایگاه ساره حوزه حضرت زهرا(س) همدان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب «اگر صبوری خانواده شهدا نبود، شوق جهاد در مردان می‌خشکید»، گفت: الگوگیری از درجه صبر و استقامت این بزرگان برای نسل جوان امروز ضروری است.
کد خبر: ۸۷۸۳۷۹۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
لیلا خورشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه مراسم تکریم مادران و همسران شهدای شهرک ولیعصر(عج) اظهار داشت: تکریم خانواده معظم شهدا یک وظیفه شرعی برای همگان است چراکه امروز امنیت و آسایش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت وجود و ایثار شهدایی است که در دامان مادران مومن و قهرمان‌پرور رشد یافتند.

وی با اشاره به تکریم خانواده‌های شهدا بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، افزود: بزرگداشت شهدا و تکریم خانوه آنان برای آینده کشور امری ضروری و حیاتی است.

فرمانده پایگاه ساره حوزه حضرت زهرا(س) همدان با بیان اینکه خانواده شهدا از مشوقان اصلی حضور شهدا در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل هستند، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب «اگر صبوری خانواده شهدا نبود، شوق جهاد در مردان می‌خشکید»، بنابراین الگوگیری از درجه صبر و استقامت این بزرگان برای نسل جوان امروز ضروری است.

وی زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت را از اهداف برگزاری مراسم برشمرد و ابراز داشت: ضرورت دارد از مادران و همسران شهدا که پرچم‌داران خط سرخ شهادت و ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند تکریم کرد.

خورشیدی با تأکید بر اینکه تکریم مادران و همسران شهدا تکریم ارزش‌های اسلام است، افزود: امید است با چنین برنامه‌هایی بتوانیم ذره‌ای از دین خود را به شهدا و خانواده آنان ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه آشنا کردن نسل جوان به‌خصوص بسیجیان با ایده‌ها و هدف والای شهدا از دیگر اهداف برنامه بود، عنوان کرد: باید با آشنا کردن نسل امروز با هدف والای شهدا درس گذشت، ایثار، فدارکاری، صبر و استقامت را در آن‌ها نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات