ویژه هفته بسیج/64/حجت الاسلام ابوترابی؛

تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب ایران را مبدل به کشوری با ثبات و امن در منطقه کرده است

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: تنها موضوع مهمی که ثبات ،آرامش و امنیت ایران اسلامی را روز به روز افزایش داده حمایت و پشتیبانی قلبی آحاد جامعه اسلامی از ولایت فقیه است و رهبر معظم انقلاب با تدابیر حکیمانه خود در خصوص مسائل مهم کشور و منطقه ایران را مبدل به یک کشور امن و با ثبات کرده اند.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۱۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،همزمان با هفته بسیج عطر وبوی شهادت در کوچه کوچه های شهر وروستا بیپچید و 36 کبوتر خونین بال دهستان نجم آباد میزبان خانواده های معظم شهدا ،  جانبازان، ایثارگران و مردم ولایت مدار و قدر شناس نظرآباد بودند.
 
تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب ایران را مبدل به کشور با ثبات و امن در منطقه کرده است 
 
 
حسین آزاد فلاح مسوول برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت : برگزاری مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدا امروز به یک فرهنگ تبدیل شده است و همه ساله در هفته بسیج این مراسم در دهستان نجم آباد برگزار میشود.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این یادواره را ،زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جدید با اهداف و سیره شهدا عنوان کرد.
 
حجت الاسلام ابوترابی فرد سخنران این مراسم با اشاره به تغییر و تحولات در کشورهای همسایه و ثبات جمهوری اسلامی عنوان کرد: اینکه در تمامی کشورهای همسایه ما عدم ثبات و امنیت حکم فرماست بر هیچ کس پوشیده نیست.
 
وی تصریح کرد: تنها موضوع مهمی که ثبات ،آرامش و امنیت ایران اسلامی را روز به روز افزایش داده حمایت و پشتیبانی قلبی آحاد جامعه اسلامی از ولایت  فقیه است و رهبر معظم انقلاب با تدابیر حکیمانه خود در خصوص مسائل مهم کشور و منطقه ایران را مبدل به یک کشور امن و با ثبات کرده اند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به جانفشانی های جوانان با ایمان کشور در طول پیروزی انقلاب ،جنگ تحمیلی و دفاع از حرم حضرت زینب(س) خاطر نشان کرد: شهدای ما  برای داشتن امنیت و آرامش ایران عزیز جان شیرین خود را فدا میکنند و همراهی با خانواده این عزیزان جزء وظایف ماست.
 
خبرنگار بسیجی: عزتی 
ارسال نظرات
پر بیننده ها