امام جمعه اشکذر:

بسیج قدرت نرم جمهوری اسلامی و برآمده از متن جامعه است

امام جمعه اشکذر به دست آوردهای بزرگ بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج امروز به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی درآمده و دشمنان با درک این موضوع است که...
کد خبر: ۸۷۸۳۲۱۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ،خطیب نماز جمعه اشکذر با اشاره به رحلت عالم ربانی،آیت الله موسوی اردبیلی گفت:این عالم بزرگوار قبل از پیروزی انقلاب شاگردان زیادی را در حوزه ها تربیت نمود و پس از پیروزی انقلاب و در دستگاه قضایی کشور خدمات ارزنده ای را به این نظام داشت .

حجت الاسلام طالبیان بر ضرورت ارتقای آگهی های عموم مردم از سنت حسنه وقف تاکید کرد و افزود:وقف از برنامه های مالی،اقتصادی و فرهنگی دین مبین اسلام است که ائمه اطهار برای ترویج و احیای آن در بین مسلمانان تلاش های زیادی انجام داده اند.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) خاطر نشان کرد:در دوران پس از رحلت مسلمانان دچار تفرقه و به چند گروه و دسته تقسیم شدند و باعث شد تا امیرالمومنین که در حادثه غدیر به عنوان جانشین بر حق ایشان انتخاب شده بودند ۲۵ سال خانه نشین و خلفای سقیفه به عنوان رهبر مسلمانان انتخاب شوند و ماجرای خلافت جانشین امامت در نظام اسلامی شود.

خطیب نماز جمعه اشکذر جهل و نادانی ،غفلت نمودن از وسوسه های شیطانی ، بی بصیرتی در امر دین و نداشتن قدرت تحلیل مسائل،بی تفاوت بودن و کنار رفتن عده ای از صحنه ،افتادن در دام دنیا طلبی و غالب شدن وسوسه های شیطانی را از جمله عواملی دانست که باعث شد تا مردم جریان حق را رها نموده و جریان باطل سقیفه در جامعه رواج پیدا کند.
حجت الاسلام طالبیان به ثمر نشست انقلاب عظیم ایران اسلامی توسط امام خمینی (ره) را در ادامه جریان دوران پیامبر دانست و گفت:در شرایط فعلی باید در برابر سیاست وراههای انحرافی دشمنان که جهت پراکندگی و تفرقه در بین ملت ما به کار گرفته می شود هوشیار باشیم و با بیداری و بصیرت کامل اوضاع را شناخته و تحلیل درستی از مسائل داخلی کشور داشته باشیم.

امام جمعه اشکذر با اشاره به ۵آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی ،ادامه داد:بسیج مستضعفین از برکات و الطاف الهی برای انقلاب اسلامی بوده است که باعث شده است تا بسیجیان از ابتدای شکل گیری تا به حال در همه عرصه ها فعالانه حضور پیدا نمایند و با ایفای نقش اول در صحنه های سخت از آرمان ها و ارزش های اسلامی دفاع کنند.

ارسال نظرات