ویژه هفته بسیج/22/مسئول بسیج فرهنگیان در کرج؛

استحاله مهم ترین خطر امروز انقلاب/ با حفظ آرمان ها میتوان از سختی ها عبور کرد

دکتر رمضانیان گفت: کسانی هستند که معتقد اند ما بر سر دو راهی قرار نداریم و راه سومی داریم، حضرت آقا اعتقاد دارند ما می توانیم هم آرمان ها و اهداف را حفظ کنیم و هم می توانیم از سختی ها خود را برهانیم و همین طور که تا کنون نیز این کار را کرده ایم و همان طور که توانستیم در اوج تحریم و فشار نیاز کشور را تامین کرده و امروز جزو سرآمد ترین کشور ها هستیم.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۸۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان ضمن با حضور در همایش بصیرتی با حضور فرهنگیان بسیجی استان البرز ضمن گرامیداشت اربعین حسینی گفت: تقارن هفته بسیج و ایام اربعین حسینی، ارتباط بین این دو عنصر اساسی در فرهنگ دینی و اسلامی را به ذهن متبادر می کند و ما افتخار می کنیم در مجموعه ای فعالیت می کنیم که راه امام حسین(ع) و ارزش های مورد نظر آنها را ادامه می دهند.

رمضانیان با تاکید بر ضرورت ها و ماموریت های سازمان بسیج افزود: آن چیزی که بسیج را بسیجی کرد عمل است، حضرت آقا فرمودند هر کجا بسیج را دیدیم در صحنه عمل بود.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان ضمن اشاره به دغدغه ها و نیاز های امروز انقلاب اسلامی و بسیج اظهار داشت: می توان فهرست بلند بالایی از دغدغه های و نیازهای امروز مجموعه بسیج و انقلاب اسلامی را جمع آوری کرد، اما تمرکز باید بر مسائل ملی و داخلی کشور باشد، امروز سوال این است که در درون جبهه انقلاب مخاطرات و تهدیدات چه چیزی است؟  و ما چگونه باید از این انقلاب صیانت و پاسداری کنیم؟ 

وی با تاکید بر این نکته که مهمترین خطراتی که امروز با آن روبه رو هستیم استحاله انقلاب است عنوان کرد: کسانی به دنبال این هستند که انقلاب را از حالی به حال دیگری تغییر دهند، خطراتی که انقلاب را امروز تهدید می کنند تحریف خط امام، نفوذ در ارکان و اجزای این انقلاب، تسلیم و تبعیت از دشمن، دو قطبی سازی جامعه، حاشیه سازی برای انقلاب، غافل کردن از مسائل اصلی، اشرافی گری، ولنگاری فرهنگی ، نادید گرفتن عناصر قدرت نظام؛ اینها دغدغه مسائل انقلاب است و انقلاب را تهدید می کند.

دکتر رمضانیان در ادامه تاکیدات پیش روی انقلاب را این طور برشمردند: در مقابل مخاطرات روی یک سری اقدامات تاکید می شود؛ حفظ استحکام اسلامی، توجه به منابع و عناصر قدرت، جهاد کبیر، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، ساده زیستی، انقلابی گری، روشنگری برای جامعه، تبیین اصول انقلاب و امام و بصیرت؛ پادزهر آن مخاطرات این تاکیدات است.

مسئول بسیج فرهنگیان در ادامه گفت: اگر امروز بخواهیم انقلاب را حفظ کنیم باید در مقابل دشمن قرار بگیرم، دشمن امروز به معیشت مردم دل بسته است، دشمن به روحیه عافیت طلبی و رفاه طلبی دل بسته است و از طرفی منتظر است معشیت مردم و مشکلات مردم را خسته کند و مردم صحنه را خالی کنند تا آنها بتوانند حریف انقلاب شوند.

رمضانیان با اشاره به توجه دشمن بر روی اقتصاد و معشیت مردم افزود: یک موسسه مطالعات راهبردی که کار او مطالعات سطح کلان و بنیانی در آمریکا است گزارشی سال 2014 منتشر کرد و حقیقتی که برای جامعه اسلامی روشن شده بود او مستندات آن را ارائه داد، در این گزارش آمده است که ما به عنوان آمریکا برنامه ای را برعلیه ایران طراحی کرده ایم تا در سال 90 و 91 اقداماتی در جامعه ایران انجام داده و از سال 92 به بعد ثمره آن را ببریم؛ ما می بایستی فشار انتحاری به جامعه ایران از حیث اقتصادی وارد کنیم تا مردم ایران خسته شود و مردم خسته به راحتی تحریک می شوند تا مقابل نظام بایستند، آن زمان مسئولان و گردانندگان جامعه اسلامی مجبور می شوند در تصمیم گیری خود تجدید نظر کنند و آن دلخواه ما خواهد بود. 

وی اظهار داشت: فشار اقتصادی شد راهبرد آنها و این اتفاق افتاد و در درجه دوم این را دنبال کردند که بر مسئولان هم فشار بیاوریم تا آنها هم تغییر کنند و مجبور شوند که تصمیمات کارشناسی نشده بگیرند و بعد از آن اختلافات بروز می کند، این اختلاف سبب بی ثباتی در مسائل و نوعی بی اعتمادی در جامعه شکل می دهد و زمینه برای این گزاره فراهم می شود که به مردم گفت کسانی که بر شما حکومت می کنند توان اداره کشور را ندارد. 

رمضانیان مطرح ساختن این سخن رئیس جمهور امریکا که اعلام کرد که جمهوری اسلامی بر سر دو راهی قرار گرفته است عنوان کرد: این سخن که ابتدای سال مطرح شد با همان طراحی قبلی بوده است تا بلکه بتوانند از راه معشیت و اقتصاد، مردم را بکشند به تسلیم؛ و لذا خود آمریکایی ها اعلام کردند که ما از وضعیت اقتصادی اطلاع داریم و دل ما هم برای شما می سوزد، اما چه کار کنیم شما دو راه بیشتر ندارید یا باید تسلیم ما بشید و کوتاه بیایید یا بایستی تحمل کنید و دم نزنید.

مسئول بسیج فرهنگیان با اشاره به نام گذاری سال توسط رهبر انقلاب ادامه داد: بر همین اساس حضرت آقا شعار سال را اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام نهادند، اقتصاد را مقاوم کنیم برای اینکه تولید ما مقاوم شود توزیع ما منطقی شود و مصرف معقول و متناسب باشد؛ و بیان فرمودند این چیزی را که دشمن به عنوان دو راهی بر سر راه مردم گذاشته است واقعی نیست.

وی با بیان این نکته که دشمن تاکید دارد که این دو راهی را ابتدا از طریق قانع کردن نخبگان و سپس مردم القا کند گفت: متاسفانه در داخل جامعه اسلامی عده ای این حرف دشمن را پذیرفته اند و قائل به این هستند که ما در دو راهی قرار گرفته ایم و راهی جز این ندارم که یا سختی تحمل کنیم و یا کوتاه بیاییم و سعی می کنند وانمود کنند ما می فهمیم و درست فکر می کنیم.

رمضانیان در پایان ضمن تاکید بر توانمندی ها سازمان بسیج افزود: نقطه مقابل فریب خوردگان داخلی کسانی هستند که معتقد اند ما بر سر دو راهی قرار نداریم و راه سومی داریم، حضرت آقا اعتقاد دارند ما می توانیم هم آرمان ها و اهداف را حفظ کنیم و هم می توانیم از سختی ها خود را برهانیم و همین طور که تا کنون نیز این کار را کرده ایم و همان طور که توانستیم در اوج تحریم و فشار نیاز کشور را تامین کرده و امروز جزو سرآمد ترین کشور ها هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها