خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه شاهین دژ:

بسیج سلاح استراتژیکی نظام است

سرهنگ نجمی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت مالک اشتر شهری که به مناسبت هفته بسیج مراسمی بدین منظور برگزار شده بود اعلام کرد: بسیجیان ما سلاح استراتژیکی نظام هستند که می توانند در موقعیتهای بسیار حساس با رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری در خدمت نظامشان باشند.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۴۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
وی بسیج را قدرتی نفوذ ناپذیر عنوان کرد و گفت: بسیج با توکل بر ایزد منان و قدرت ایمان و تقوی داری قدرتی است که در تحقق و بستر سازی حکومت جهانی حضرت ولی عصر تحت لوای رهبر گرانقدرش از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی کند.

سرهنگ تقی نجمی تلاش افکار معاند در خصوص خشن نشان دادن سیمای بسیج افزود: بسیج نسبت به دوستان مهربان و با گذشت و نسبت به دشمنان سختگیر و خشن چرا که قدرتهای استکباری در حال حاضر در صدد رخنه در بسیج و نا کار آمد جلوه دادن آن در بین آحاد جامعه هستند.

وی نقش نفوذ را نقشی ویرانگر قلمداد کردو خاطر نشان ساخت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب حساسیت نفوذ دشمن را بارها گوش زد نموده اند باید، اعتقاد راسخ خود رانسبت به ارزشهای حاکم از دست ندهیم و با بصیرت افزایی نقش نفوذ را کم رنگ نموده از ریشه بخشکانیم .

فرمانده ناحیه شاهین دژ گفت: ما در هفته بسیج توانمندیها و گرایشات فکری و عقیدتی و سیاسی این قشر مخلص می بایست بیشتر از پیش نمایان کنیم.

امروز دشمن نباید جرات تحدی به میهن اسلامی را در سر داشته باشد ، چرا که بسیج در وسط میدان است تا فضیلتهای اصلی انقلاب زنده بماند.

ارسال نظرات