نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

بسیج مستضعفین با برنامه‎ریزی مقابل هجمه‎های فرهنگی استکبار ایستاده است

غلامرضا دهقان ناصرآبادی گفت: تنها نهاد و ارگانی که با برنامه ریزی، پشتکار و ایثارگری جلوی هجمه های فرهنگی استکبار ایستاده سازمان بسیج مستضعفین است که توطئه های دشمن در زمینه نفوذ فرهنگی و جنگ نرم را خنثی نموده.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۸۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
غلامرضا دهقان ناصرآبادی، نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیج در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: دشمن در سال های اخیر با توجه به نا امیدی از انجام جنگ سخت و نظامی، با رویکرد جدید و نوین یعنی جنگ نرم و نفوذ در جامعه به خصوص تاثیر گذاری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی با هدف از بین بردن اعتقادات و سست کردن بنیان های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وراد عمل شده است.
 
دهقان ناصر آبادی در ادامه گفت: تنها نهاد و ارگانی که با برنامه ریزی، پشتکار و ایثارگری جلوی هجمه های فرهنگی استکبار ایستاده سازمان بسیج مستضعفین است که توطئه های دشمن در زمینه نفوذ فرهنگی و جنگ نرم را خنثی نموده و بدون هیچ منتی همانند دلاوری های هشت سال دفاع مقدس به صورت فعال در عرصه حاضر است. بسیج پاسدار خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی است و همیشه یک گام از دیگران جلوتر است.
 
نماینده دوره هشتم مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در روستاها و مناطق محروم گفت: بسیج مستضعفین با بردن امکانات اولیه و ارائه خدمات به مناطق محروم و دورافتاده باعث شده است مردم این مناطق دلبستگی و علاقه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر کنند، خدمات جهادی بسیج یعنی گام برداشتن در مسیر تحقق عدالت اجتماعی، موضوعی که در سال های اخیر کمتر به آن توجه شده است. ساخت درمانگاه، مسجد، مدرسه و راه ارتباطی برای مناطق محروم و بردن متخصصان پزشکی برای مداوای بیماران مستضعف از اقدامات درخشان بسیج است، بسیج نشان داده است که برآمده از مردم است و تا وقتی این نهاد مقدس هست ثمرات و خیرات و برکات آن شامل حال این مرز و بوم است.
 
وی افزود: قوه مجریه و قوه مقننه باید امکانات و پشتیبانی های لازم برای سرعت بخشیدن به خدمات رسانی مجموعه بسیج مستضعفین در حوزه های مختلف را تدارک ببینند چراکه این نهاد مقدس اکنون با برنامه و حساب شده پیش می رود و خروجی عملکرد و اقدامات آن ها نشان می دهد که هرچه بتوانیم در این مسیر راه را برای بسیج هموارتر کنیم نتایج درخشان تری خواهیم دید.
 
دهقان ناصرآبادی در ادامه به اقدامات بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: بسیج در عمل فرامین مقام معظم رهبری را بر دست گرفته و در حوزه اقتصاد مقاومتی طرح های خوبی اجرا کرده است و شعار ما می توانیم را دوباره در عرصه اجرایی کشور زنده کرد که مسئولان اجرایی کشور باید از این برنامه ها درس بگیرند و الگو برداری کنند و به فرزندان و جوانان کشور اعتماد بیشتری کنند.
ارسال نظرات