تجلیل از جهادگران علم وفناوری استان

در همایش جهادگران علم وفناوری از برترین های علمی پژوهشی بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۹۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
در این همایش با حضور اساتید،دانشجویان و برترین های علمی ومخترعان بسیج از برترین های علمی، پژوهشی و فناوری بسیج در سالن شهید کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان تجلیل شد.
سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان در این همایش گفت: سازمان علمی و پژوهشی بسیج باید ظرفیتهای مختلف در ادارات و سازمانها را متمرکز و در مسیر اصلی حمایت و هدایت کند.
مسئول بسیج دانشجویی سپاه فتح استان هم گفت: 45 درصد دانشجویان دانشگاههای استان عضو بسیج دانشجویی هستند که مطالبه گری از مسئولان اولویت فعالیت آنها است.
سرهنگ شهرام مهدوی افزود: پرورش نخبگان دانشجویی،معرفی به مراکز تخصصی و ایجاد شرایط لازم برای ارتباط دانشگاه و موسسات علمی از مهمترین راهبردهای بسیج دانشجویی است.
مسئول سازمان بسیج علمی-پژوهشی وفناوری و دبیر همایش گفت: این همایش با هدف تقویت،ترغیب و تشویق دانشجویان برتر علمی-پژوهشی برگزار شد.
صادق خرسندیان گفت: از گروههای بسیج اساتید، بسیج علوم پزشکی، بسیج مهندسی، بسیج فرهنگیان، بسیج دانشجویی، بسیج دانش آموزی 12نفر و از مخترعان هم 3 نفر برتر انتخاب و ازآنها تجلیل شد.
وی افزود: سازمان بسیج علمی-پژوهشی وفناوری برای طرحهای اختراعی وابتکاری 30میلیون ریال و در مراکز رشد 50 میلیون ریال حمایت مالی می کند.
در این همایش دکتر عطارد عضو انجمن نجوم ایران در موضوع اهمیت تولید علم ودانش با نخبگان علمی-پژوهشی بسیج استان بحث و تبادل نظر کرد.
ارسال نظرات