نماینده سابق مجلس در گفت و گو با «بسیج»:

پیاده نظام‎های دشمن سعی در تضعیف بسیج دارند

فیاضی گفت: دشمن از راه‎های مختلف سعی داشته که بسیج و همین‎طور نهادهای انقلابی دیگر را به هر شکل ممکن مورد تضعیف قرار دهد و گاها عناصری در داخل کشور آهنگ تضعیف بسیج را می‎زنند.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۹۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با توجه به قرار گرفتن در هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ماهیتا پاسدار ارزش‎های انقلاب اسلامی  و اسلام است و مجموعه بسیج یعنی مجموعه مردمی که وفادار به این اعتقادات و آرمان‎های مقدس هستند و نقش بسیج را در همه زمینه‎هایی که مربوط به استقلال و آزادی کشور است و پایداری جمهوری اسلامی ایران را شامل می‎شود در انجا می‎تواند دیده شود.

فیاضی ادامه داد: ممکن است اقتضای زمان ماموریت‎های بسیج را متفاوت جلوه دهد؛ یعنی یک زمانی که کشور در جنگ و در معرض هجوم استکبار جهانی در ابتدای انقلاب قرار گرفته بود، شکل بروز و ظهور آن در قالب نظامی بود، اما پس از جنگ، بسیج در عرصه سازندگی ماموریت خود را شروع و نقش خود را ایفا کرد و و در حال حاضر نیز در عرصه‎های فرهنگی، آموزشی و عرصه‎هایی که مربوط به حوزه فکری و جنبش نرم است در سطح کشور و در سطح جامعه همچنان پیشتاز و الگو است و به پیش روحرکت می‎کند.

نماینده سابق مجلس بیان داشت: بسیج باتوجه به آموزه‎هایی که از امام راحل(ره) داشته و تحت فرماندهی معظم کل قوا متناسب با اقتضای زمان، نقش خود را ایفا و جلوه‎گری می‎کند و نقش بسیار ارزنده‎ای در عرصه‎های مختلف دارد و اگر بسیج و حضور او در  عرصه‎های مختلف نظامی، فرهنگی، سازندگی و.. نبود تا این حد امکان ترقی و موفقیت را نداشتیم، لذا اگر الان به هر میزان که کشور به موفقیت رسیده مرهون حضور پررنگ و نقش موثر بسیج است.

فیاضی تصریح کرد: دشمن از راه‎های مختلف سعی داشته که بسیج و همین‎طور نهادهای انقلابی دیگر را به هر شکل ممکن مورد تضعیف قرار دهد و گاها عناصری در داخل کشور آهنگ تضعیف بسیج را می‎زنند که به نظر می‎رسد این افراد به عنوان پیاده نظام دشمن و خصوصا امریکا  در داخل کشور کار می‎کنند که این افراد همان لکه‎های سیاه نفوذی‎ها هستند که در جای جای کشور ما ممکن است گاهی مشاهده شود که به هر طریقی می‎خواهند این نقش خود را ایفا کنند که این در جهت اهداف استکبار جهانی است و بسیج به عنوان یک نهاد مقدس و مردمی و موثر مانع نفوذ دشمن است.
ارسال نظرات