80 برنامه فرهنگی و مذهبی در مراکز دانشگاهی استان اجرا می شود

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 80 برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت هفته بسیج در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۹۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

شهرام مهدوی‌مطلق ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که با حضور امام جمعه یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج جهان اسلام با رهنمودهای مقام معظم رهبری در حال شکل‌گیری است که مصداق بارز آن را در بیداری‌های جهان اسلام از جمله فلسطین می‌بینیم.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج، جبهه مقاومت را تشکیل داد، افزود: بسیج دانشجویی نمونه‌ای از این جبهه است که علی‌رغم تشابهات به دلیل تنوع، پویایی و بستر فعالیت در بعضی از اهداف و مبانی با دیگر بخش‌ها متفاوت است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی از ابتدای شکل‌گیری همواره خط‌شکن بوده و به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی در کشور پرچم انقلابی‌گری را بر دوش می‌کشد.

این مسوول وظیفه بسیج دانشجویی در عرصه جهانی را مقابله با تمدن غرب و استکبارستیزی عنوان کرد و بیان داشت: بسیج دانشجویی در عرصه داخلی نیز وظیفه آرمان‌گرایی و هشدار به مسوولان برای دور بودن از دشمنان را به عهده دارد.

مهدوی‌مطلق در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت:اجرای 21 عنوان بالغ بر 80 برنامه فرهنگی و مذهبی در 35 مرکز دانشگاهی و آموزش عالی استان به مناسبت هفته بسیج پیش‌بینی شده است.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق روستایی در عرصه عمرانی، فرهنگی و سلامت، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تجلیل از گروه‌های جهادی و برگزاری میزگردهای دانشجویی را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی افزود: اعزام دانشجویان نخبه بسیجی و جدیدالورود به مشهد مقدس، برپایی نمایشگاه، دیدار با خانواده شهدای بسیجی، غبارروبی گلزار شهدا، گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری همایش علمی و فن‌آوری و برگزاری مسابقات متعدد ورزشی و علمی از دیگر ویژه برنامه‌های این هفته است.

به گزارش فارس؛ پنجم آذر ماه سال 1358 سالروز تشکیل بسیج مستضعفان توسط امام خمینی (ره) بوده و از 30 آبان تا پنجم آذر ماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

ارسال نظرات