خبرهای داغ:
امام جمعه شبستر:

امروز تفکر بسیجی مناسبات مختلف جهان را رقم می زند

امام جمعه شبستر در دیدار پایوران و بسیجیان این شهرستان با وی به مناسبت هفته بسیج گفت: امروز بسیجیان جهان درا قصا نقاط جهان مجریان اصلی فرامین رهبر فرزانه انقلاب بوده و در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پرچمدار صلح و معنویت می باشند و این تفکر بسیجی با الهام از فرهنگ عاشورا مناسبات مختلف جهان را رقم می زند.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۲۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیفعلی محمد زاده همه حرکت های اسلامی و انقلابی بسیج در جهان اسلام را به برکت نهضت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دانست و افزود: نهضت حسینی امروز در جهان سعادت دنیوی و اخروی انسان ها را رقم می زند و هرحرکت و نهضت و قیامی که برخاسته از تفکر حسینی باشد قطعا پیروز است.

وی خاطرنشان کرد: امروز تفکر بسیج هیمنه پوشالی استکبارجهانی را درهم کوبیده و نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را در حوزه های گوناگون برملا کرده و موجب ناامیدی و ناکامی منافقین و آمریکا و اسرائیل شده است.

حجت الاسلام محمد زاده ادامه داد: بسیج به عنوان روح جامعه و انقلاب اسلامی است و جامعه ای که در آن فرهنگ و تفکر بسیج و انگیزه بسیج نباشد آن جامعه و نظام رو به شکست و اضمحلال است.

امام جمعه شبستر تاکید کرد: برای جلوگیری از انحرافات، مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه باید به فرهنگ بسیجیمجهز و مسلح شویم و روحیه خودباوری و تفکر انقلابی بسیج را تقویت و توسعه دهیم .

حجت الاسلام محمد زاده گفت: تفکر و انگیزه بسیج باید در همه ابعاد فرهنگی و مدیریتی اقتصادی و رحوزه های مختلف اقشار و درهمه زمان ها و مکان ها حفظ و تقویت شود تا انقلاب اسلامی ایران از آسیب های احتمالی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی حفظ و مصون شود.

امام جمعه شهرستان شبستر در ادامه سخنان خود انقلاب ماندن و انقلابی شدن و انقلابی عمل کردن را یکی از شاخصه های اصیل بسیجیان از دیدگاه مقام معظم رهبری دانست و براهمیت آن تاکید کرد.

وی اظهار داشت: برای اهل بصیرت شدن و با بصیرت عمل کردن در صحنه های مختلف انقلاب باید به حرکت و تفکر بسیج و هدف نهایی بسیج ایمان و باور داشته باشیم و برای جلوگیری و مبارزه با شیطنت های دشمنان انقلاب اسلامی با چشم بصیرت عمل وارد شویم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها