جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک:

با انعکاس نقاط قوت به دنبال تعمیق و وحدت در میان اقشار مختلف جامعه باشیم

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: با انعکاس نقاط قوت مناطق به دنبال تعمیق و روابط همه اقوام و گسترش وحدت در میان اقشار مختلف جامعه باشیم
کد خبر: ۸۷۸۰۶۲۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
خبرگزاری بسیج: 
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: با انعکاس نقاط قوت مناطق به دنبال تعمیق و روابط همه اقوام و گسترش وحدت در میان اقشار مختلف جامعه باشیم.

 
جلسه شورای فضای مجازیناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک با حضور اعضای ستاد در سالن شهیدان ایرلو برگزار شد. 
علی اصغر شهیری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک در جلسه شورای فضای مجازی با بیان اینکه معرفی فرهنگ عاشورا یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان فضای مجازی باشد گفت: فرهنگ عاشورا دارای غنای زیادی است که می توان با معرفی و تبیین آن در سطح جامعه بسیاری از مشکلات کنونی جامعه را حل و فصل کند.
وی افزود: با استناد به آیات و روایات معصومین علیه السلام می توان برخی از خرده فرهنگ های غلط و خرافی را به جامعه شناساند و در راستای رفع انها اقدام کرد.
شهیری همچنین به تلاش معاندان خارجی و جامعه استکباری برای ایجاد تفرقه در میان قومیت های مختلف اشاره کرد و گفت: دشمن متوصد این است که از کوچکترین انشقاق و اختلاف، بزرگترین بهره ها را ببرد و در این میان از ترفند های مختلف وارد زندگی مردم شود.
وی در پایان گفت: همه ما باید هوشیاری کامل در عرصه جنگ نرم باشیم و از هرگونه اقدامی که منجر به تفرقه می شود به شدت پرهیز کنید و با انعکاس نقاط قوت مناطق به دنبال تعمیق وروابط همه اقوام و گسترش وحدت در میان اقشار مختلف جامعه باشیم.

ارسال نظرات