خبرهای داغ:

بیانیه بسیج طلاب سپاه شهداء به مناسبت هفته بسیج

بسیج طلاب سپاه شهداء آذربایجان غربی بمناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۹۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این بیانیه بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

" و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین "

و اراده ما بر این قرار گرفته است که به مستضعفین نعمت بخشیم و آنها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم.

تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف خداوندی و از برکات انقلاب اسلامی است .بسیج همزاد انقلاب است و برخاسته از متن ملت. بسیج، نماد «امت» است؛ دانشگاهی و حوزوی، کارمند و کارگر، زن و مرد، پیر و جوان و همه اصناف ایرانی، امت بسیجی را ساختند و انقلاب عالی‌ترین ثمره وجود این امت بود که فلسفه و آثار شگفت‌انگیز وجودی آن در صحنه‌ی حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه مقطع حساس هشت سال دفاع مقدس تفسیر و هویدا شد.

بسیج همواره راهبرد خود را تبعیت از منویات امام امت قرار داده و رهنمودهای دیده بان انقلاب در خصوص حضور موثر در جبهه های مختلف جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی ، مطالبه گری و در کل؛ دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در همه سطوح آن مبنای سیاست گذاری این نهاد مقدس می باشد.

همچنین بسیج فراتر از ساختارها و سازماندهی‌های متعارف، یک تفکر عالمانه و ریشه‌دار در آموزه‌های دینی و انقلابی و دارای افقی جهانی بوده و فرهنگ و تفکر بسیجی که امروز فراتر از جغرافیای کشورمان در عرصه‌های ظهور مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده است منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد به نفع جبهه ضد صهیونیستی و ضدتروریسم شده است و معادلات منطقه ای را به نفع جریان مقاومت اسلامی تغییر داده است.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تاکید بر بیعت دوباره با حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) همچنان هوشمندانه در صحنه‌های مقابله با تهدیدات متنوع دشمن و مجاهدت در راه پیشرفت‌، سربلندی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آزادیخواهان و مستضعفان جهان در زمینه‌های مختلف مهیا و‌آماده بوده و در راستای تقویت حوزه ای انقلابی از هیچ مجاهدت شبانه روزی مضایقه نخواهد کرد.

انشاء الله

ارسال نظرات