در آغاز هفته بسیج

فرمانده سپاه بانه با امام جمعه این شهر دیدار کرد

امام جمعه شهرستان بانه گفت: امروز همیاری وهمکاری بسیج و تاثیرگزاری آن در انقلاب اسلامی و نقش آفرینی بسیجیان به وضوح نمایان است.
کد خبر: ۸۷۸۰۴۳۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با آغاز هفته بسیج فرمانده سپاه بانه و جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه و همچنین شورای تامین این شهرستان با امام جمعه بانه دیدار کردند.
 
سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه بانه امروز در این دیدار ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: امسال به مناسبت هفته بسیج بالغ بر 110 عنوان برنامه در سطح شهرستان بانه اجرا خواهد شد.
 

وی با بیان اینکه این برنامه ها در قالب برنامه های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود افزود: برپایی یبیمارستان صحرایی در روستاهای محروم شهرستان به مدت دو روز توسط بسیج جامعه پزشکی استان  با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و سازندگی در روستاهای سطح شهرستان، برنامه های ورزشی بومی محلی، دیدار با خانواده شهدا و تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بانه در روز 5 آذرماه همزمان با فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین از جمله شاخص ترین این برنامه ها است.

 

ماموستا حیدری امام جمعه شهرستان بانه نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج، دستاوردهای بسیج در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: امروز همیاری وهمکاری بسیج و  تاثیرگزاری آن در انقلاب اسلامی و نقش آفرینی بسیجیان به وضوح پیدا است.

 

وی با اشاره به نا امنی های موجود در کشورهای اسلامی منطقه گفت: به حمدالله امروز ایران اسلامی در بین این همه نا امنی در کمال امنیت به سر می برد که همراهی و همکاری مردم با نظام در راستای ایجاد امنیت پایدار این مقوله مهم را رقم زده است.

 

امام جمعه بانه مهوم واقعی بسیج را در دفاع از ارزش ها ، وطن و اعتقادات  اسلامی دانست و خاطرنشان کرد، بسیج هر کجا که احساس خطر کنند ایفای نقش می کنند بطوریکه این قشر عظیم مردمی بصورت داوطلبانه در زمان های متداول در زمینه های گوناگون نقش آفرینی کرده اند.

 
 
ارسال نظرات