بهادری در گفت و گو با بسیج خبر داد

امروز، گردهمایی سراسری فرماندهان مراکز بسیج قوه قضاییه با حضور آیت الله آملی لاریجانی برگزار می شود

دکتر علی بهادری گفت: افتتاحیه گردهمایی سراسری فرماندهان مراکز بسیج قوه قضاییه امروز(سوم آذرماه) با حضور یکی از سرداران محترم سپاه و آیت الله آملی لاریجانی رییس محترم قوه قضاییه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۸۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

دکتر علی بهادری مسوول سازمان بسیج حقوقدانان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برگزاری گردهمایی فرماندهان مراکز بسیج قوه قضاییه اظهار داشت: برنامه مزبور شامل افتتاحیه و گردهمایی است که افتتاحیه گردهمایی سراسری فرماندهان مراکز بسیج قوه قضاییه امروز (سوم آذرماه) هفته جاری با حضور یکی از سرداران محترم سپاه و آیت الله آملی لاریجانی رییس محترم قوه قضاییه برگزار می‌شود این گردهمایی به مدت سه روز در تهران و در مجتمع شهید بهشتی واقع در خیابان شریعتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گردهمایی فرماندهان مراکز بسیج قوه قضاییه به منظور ارائه  آمار و گزارشات فعالیت‌های صورت گرفته پایگاه های بسیج در دادگستری است افزود: این گردهمایی حدود  1000 نفر از فرماندهان بسیج مراکز قوه قضاییه از سراسر کشور شکل گرفته است که در قالب این گردهمایی ارتباطات بیشتر فرماندهان مراکز بسیج، به شکل منسجم و یکپارچه انجام می‌گیرد.

بهادری بیان داشت: گردهمایی در روزهای متوالی سوم،چهارم و پنجم آذرماه ادامه دارد که ایجاد  کارگروه‌های مختلف در شکل کارگاهی، بازدید نمایشگاهی و بازدید از مراکز فعال در تهران انجام می‌گیرد.

بهادری با تاکید بر اینکه گردهمایی وسیله ای جهت آشنایی بیشتر مسوولان است خاطرنشان کرد: گردهمایی فرماندهان بسیج از کیفیت لازم جهت انسجام دهی بیشتر مراکز بسیج فعال در قوه قضاییه برخوردار بوده است و این گردهمایی نمادی از فعالیت تشکیلاتی برای  هماهنگی بیشتر مراکز بسیج در وزارت دادگستری است از اینرو علاوه بر آشنایی از روند پیشرفت و چگونگی فعالیت مراکز بسیج می‌توان از نظر سنجی مسوولان برای تحقق اهداف موردنظر استفاده کرد. از اینرو گردهمایی نقشی در جهت هم افزایی ،کیفیت و بهروه وری مراکز بسیج در قئه قضاییه محسوب می‌شود.

مسول سازمان بسیج حقوقدانان خاطر نشان کرد: این گردهمایی فرصتی است تا هر چه بیشتر بتوانیم از نقطه نظرات و انتظارات تکلیفی مسوول سازمان  بسیج مستضعفین و رییس قوه قضاییه به شکل مستقیم و بدون واسطه در جهت یکپارچگی بیشتر اهداف، منسجم بودن برنامه‌های تشکیلاتی، برخوردار شویم.

بهادری بیان داشت: برگزاری گردهمایی فرماندهان بسیج ضرورتی اجتناب ناپذیر برای دسترسی سریع‎تر به اهداف تلفیقی دو نهاد بسیج مستضعفین و قوه قضاییه بوده است و امیدوار هستیم با ارائه نظرات و دیدگاه های مسولان  بتوانیم در جهت نظم دهی بیشتر برنامه ها ،آشنایی بیشتر فرماندهان مراکز قوه قضاییه با چارچوب مشخص شده ، تعمیق نگاه چگونگی تکلیف، تعیین شاکله های مهم در دستیابی به اهداف مدنظر گام های موثری برداشته باشیم و از اینرو بتوانیم در جهت پیشبرد بیشتر ظرفیت‌های موجود در مراکز بسیج قوه قضاییه و نحوه افزایش قابلیت بهره وری به اصلاح و بازنگری برنامه ها بپردازیم و ان شالله در آینده نه چندان دور کارآمدی و توانمندی بیشتری را در مراکز بسیج قوه قضاییه شاهد باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار