نماینده مردم دزفول در گفت ‌و گو با «بسیج»:

مخالفت با بسیج، مخالفت با مردم است

پاپی زاده گفت: برخی از عوامل هستند که دنبال کاهش اثرگذاری بسیج هستند که این افراد خیرخواه مردم نیستند درحالی‌که بسیج با کم‌ترین توقع، بیشترین دفاع را از نظام و منافع مردم داشته و برگرفته از متن مردم است.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۴۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
عباس پاپی زاده بالنگان نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با توجه به قرارگرفتن در هفته بسیج عنوان کرد: بسیج یک نهاد مردمی است که در دوران پس از انقلاب تا زمان کنون اثرگذاری زیادی در تمامی عرصه‌ها چه عرصه نظامی و دفاع از کشور و عرصه اقتصادی، فرهنگی و.. داشته است.

پاپی زاده با اشاره به تلاش دشمن برای مقابله با کشور از طریق جنگ نرم و نفوذ گفت: نقش بسیج در معرفی گزاره‌ها و مولفه‎های نفوذ و شناساندن آن به مردم بسیار مهم است همچنان که با کشف راه مای مقابله  و اقدام در این خصوص نقش بسزایی دارد.

نماینده مردم دزفول در مجلس اظهار داشت: اما بعضی از عوامل هستند که دنبال کاهش اثرگذاری بسیج هستند که این افراد خیرخواه مردم نیستند درحالی‌که بسیج با کم‌ترین توقع، بیشترین دفاع را از نظام و کشور و منافع مردم داشته و برگرفته از متن مردم است، ازاین‌رو مخالفت با بسیج مخالفت با مردم است.

پاپی زاده عنوان کرد: کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه برای دفاع از کشور و حیثیت ملی‌شان با الگوبرداری از بسیج و مشارکت مردمی ایران و شکل‌گیری بسیج مردمی در کشورشان توانستند در مقابل داعش بایستند و نیروی الحشد الشعبی در عراق یا نیروهای مردمی که در سوریه در مقابل داعش شکل گرفته با الگوبرداری از یک الگوی موفق بسیج است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار