رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

برگزاری همايش طلايه داران اقتصاد مقاومتي در زنجان

به مناسبت بزرگداشت 37 امین سالگرد هفته بسيج همايش طلايه داران اقتصاد مقاومتي در زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۹۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: به مناسبت بزرگداشت 37 امین سالگرد هفته بسيج،14 طرح اقتصاد مقاومتی و 6 طرح محرومیت زدائی در استان زنجان اجرا می شود.

فرهاد امندی افزود: همزمان با هفته بسيج 19 عنوان برنامه با همكاري بسيج سازندگي كشور، استان و شهرستان ها اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح شش طرح محروميت زدايي از برنامه های این هفته است، اظهار داشت: 14 طرح اقتصاد مقاومتي نیز همزمان با این ایام برگزار می شود.

این مسئول از برگزاري همايش طلايه داران اقتصاد مقاومتي در تهران به ميزباني بسيج سازندگي كشور و با حضور ستارگان اقتصاد مقاومتي بسيج از سراسر كشور خبر داد و تصریح کرد: برپايي نمايشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتي با حضور توليد كنندگان اقتصاد مقاومتي بسيج از دیگر برنامه های این هفته محسوب می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به برگزاری همايش طلايه داران اقتصاد مقاومتي در زنجان،خاطرنشان کرد: نمايشگاه اقتصاد مقاومتي در شهرهاي خدابنده،ابهر،خرمدره، سلطانيه برگزار می شود.

امندی با بیان اینکه برنامه شكوه هجرت و تجليل از گروه هاي جهادي از دیگر برنامه های این هفته است، ادامه داد: اعزام تيم هاي پزشكي به مناطق محروم، برگزاري اردو هاي يك روزه حلقه هاي صالحين در عرصه هاي سازندگي و برگزاري كلاس هاي آموزشي و ترويجي طرح هاي اقتصاد مقاومتي از مهمترين برنامه هاي بسيج سازندگي در طول هفته بسيج است.

وی افزود:همچنین به مناسبت بزرگداشت سي و هفتمين سالگرد هفته بسيج كه از 30 آبان تا 6آذر است، در سطح تمامي شهرستان هاي استان زنجان برنامه هاي متنوع اجرا می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به افتتاح 6 طرح محروميت زدايي در شهرستان هاي زنجان، گفت: افتتاح خانه محروم در زنجان،افتتاح دو پروژه آبرساني و خانه محروم از برنامه های این هفته است.

امندی با بیان اینکه در شهرستان خرمدره دو طرح مسجد و زمين ورزشي افتتاح می شود، افزود: در ايجرود نیز پايگاه مقاومت بسیج به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: 14 طرح اقتصاد مقاومتي در تمامي شهرستان هاي استان اجرایی می شود كه افتتاح طرح هاي پرورش ماهي، قارچ خوراكي، صنايع تبديلي كشاورزي و غذايي(كوچك)، پرورش شترمرغ و صنايع دستي از مهمترين اين طرح ها است.

ارسال نظرات