خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

گرامیداشت اربعین رمز تداوم شعور عاشورایی است

حجت الاسلام محمد رستمی گفت: تکریم و بزرگداشت اربعین حسینی در حقیقت رمز تداوم شعور عاشورا و قیام کربلاست.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۳۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی طی گفتگوی خبری ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی افزود: اربعین نماد وفاداری و عشق به مولا و سرور جهانیان است که با شهادتش پرچم اسلام را سرافرازتر کرده است.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: عشق به مولا و سیدالشهدا هرساله پرشکوه تر از گذشته می شود و ما می بینیم که عاشقان ولایت و امامت با پای پیاده قدم در مسیر عشق و وفاداری می گذارند تا درس بگیرند از جانفشانی در راه خدای حسین(ع).

وی افزود: همان گونه که نماز ستون دین و شریعت است، زیارت اربعین و حادثهٴ کربلا نیز ستون ولایت است.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی خاطر نشان کرد: تعظیم شعائر مذهب ما و معرف تشیعاز مهم ترین نتایج این حماسه بزرگ است.

وی تصریح کرد : اینک ما که از این قافله عشق جامانده ایم باید با برگزاری مراسم ها و آیین هایی این روز را گرامی بداریم و اعلام آمادگی نماییم که همیشه هستیم و آرمانهای اسلام دفاع می کنیم و دستورات الهی را سرمشق زندگانی خویش قرار می دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوي، در پایان از تجمع عظیم عاشورائیان در روز اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و افزود: مردم مردم ولايتمدار و متدين شهر دارالمومنين خوي با تجمع در ميدان شيخ نوايي، در غم و اندوه شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و 72 شهيد دشت کربلا با سينه زني و عزاداري يکپارچه خويش، يکبار ديگر عشق و علاقه خود نسبت به اهل بيت عليهم السلام و حضرت سيدالشهداء(ع) را به معرض ديد جهانيان خواهند گذاشت.

ارسال نظرات