رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

پرداخت یکهزار و 190 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی استان زنجان

تاکنون بالغ بر یکهزار و 190 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به واحدهای صنعتی استان زنجان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۷۹۹۰۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به پرداخت یکهزار و 190 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی استان زنجان،گفت: با گذشت 6 ماه از اجرای طرح رونق تولید در استان زنجان ، تاکنون به 117 واحد صنعتی در استان تسهیلات پرداخت شده است.

حبیب اله عباسی با اشاره به تعداد واحدهای معرفی شده به بانک افزود: 429 مورد به میزان 4 هزار و 150 میلیارد ریال واحد صنعتی به بانک معرفی شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 254 مورد واحد در دست بررسی بانک قرار دارد، اظهار داشت: 83 مورد به میزان 440 میلیارد ریال منجر به عقد قرارداد شده است.

عباسی یادآور شد : تسهیلات از بانک های ملی ، صنعت و معدن ، تجارت ، صادرات ، ملت ، سپه ، رفاه ، توسعه تعاون و کشاورزی پرداخت شده است.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان با اشاره به میزان عملکرد طرح رونق تولید در استان تصریح کرد : طرح رونق تولید در استان از اوایل خرداد ماه آغاز به کار کرده است که تاکنون به 240 واحد تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی تسهیلات به میزان یکهزار و 690 میلیارد ریال پرداخت گردیده است.

وی ادامه داد : در قالب این طرح 754 واحد تولیدی به میزان 5 هزار و 410 میلیارد ریال به بانک معرفی شده است.

عباسی به پایان مهلت درخواست تسهیلات توسط واحدهای تولیدی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : هم اکنون بخشی از واحدهای معرفی شده در حال بررسی توسط بانکها می باشند

ارسال نظرات