مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان زاهدان در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

نقش کارگاه های آموزشی عفاف و حجاب بسیج در دانشگاه ها

پودینه گفت: ما در بحث حجاب و عفاف آموزش ها و کارگاه های مفیدی داشته ایم و با معرفی الگوهای حجاب به دانشجویان در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۷۷۹۵۳۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

معصومه پودینه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زاهدان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: نقش بسیج در دانشگاه های کشور بسیار پررنگ بوده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره در مورد مسائل فرهنگی هشدار داده اند و بسیج نقش مهمی را در روشنگری فضای دانشگاه ها و جامعه داشته و در اعتلا بخشیدن به فرهنگ موثر عمل کرده نقش بسیج در دانشگاه ها خیلی موفق بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زاهدان تصریح کرد: ما در بحث حجاب و عفاف آموزش ها و کارگاه های مفیدی داشته ایم و با معرفی الگوهای حجاب به دانشجویان در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: جوان امروزی تشنه شنیدن حقایق دین است و این ظریت را داردولی دانشگاه ها و مسئولان باید در عمل و گفتار صادق باشند و نقش اساتید در تربیت نسل جوان دانشجو خیلی اثرگذار است جوان ها معمولا در سر کلاس درس افکار اساتید رامی گیرند و استاد هر حرفی بزند بر روی دانشجو تاثیر می گذارد بنابراین مسئولان دانشگاهی باید در انتخاب و گزینش اساتید دقت بیشتری داشته باشند.


ارسال نظرات