امام جمعه بهاباد:

پیاده روی اربعین، راهپیمائی عظیم و بی نظیر در عالم هستی است/ تنها راه مقابله با استکبار ایستادگی و صبر در مقابل دشمن است

امام جمعه بهاباد با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم اصفهان مهم‌ترین نیاز کشور را برای نخبگان، بصیرت سیاسی دانستند و فرمودند که معنای بصیرت یعنی در مقابل چه کسی هستید، خوشبختانه مردم عادی دارای بصیرت هستند اما برخی از نخبگان با تکیه بر توهمات بصیرت ندارند.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۹۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های نمازجمعه این هفته بهاباد با سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان به دیدار هزاران نفر از مردم استان اصفهان با مقا م معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای اشاره کرد و گفت :مقام معظم رهبری در فرمایشات دو روز قبل خود دو نکته را فرمودند، نکته اول اینکه فرمودند مردم ما مجذوب غرب نیستند و نکته دوم اینکه برای اینکه مجذوب دشمن نشویم، باید بصیرت سیاسی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با تمام ابزارهای نظامی، سیاسی و فرهنگی به میدان مقابله به جبهه حق آمده است، گفت: تنها راه مقابله با استکبار ایستادگی و صبر در مقابل دشمن است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها اعلام فرمودند مردم دل ولایت را بدست آورده اند و من از جوانان و نوجوانان اعلام رضایت دارم و بارها گفته ام که از برخی نخبگان و افراد مطرح که د رکشور مسئولیت دارند گلایه دارم و آن اینکه بصیرت سیاسی داشته باشند تاکید کرد.

حجت الاسلام دهقانیبا اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران بیان کرد: اجماع نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه در تمدید ده ساله تحریم‌ها نشان‌دهنده دشمنی آمریکا علیه ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه مجلس کنگره آمریکا برای سومین بار است که در دودهه سوم تحریمهایش را علیه ایران تمدید میکند و اینها راه شیطنت و راه دشمن و مبارزه با انقلاب را اجراکردند گفت:دموکرات و جمهوریخواه هان برای ما فرقی ندارند و همگی سراپای یک کرباس هستند.

خطیب جمعه بهاباد با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت : پیاده روی اربعین یک راهپیمائی عظیم و بی نظیر در عالم هستی است و هیچ کس این تجلی و مراسم را سراغ ندارد.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع) گفت : امام حسن عسکری ع فرمودند مومن و شیعه امام حسین علامتها و نشانه هائی دارد که یکی از آنها خواندن نمازهای واجب و نافله وزیارت اربعین میباشد.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه اربعین از نشانه‌های انسان مؤمن است، عنوان کرد: به دلیل ظرفیت‌های بزرگ اربعین است که دشمنان از این اجتماع میلیونی ترس دارند.

امام جمعه بهاباد به هفته بسیج اشاره کرد و با بیان اینکه درهمان اوایل انقلاب امام خمینی ره فرمان بسیج را صادر کردند گفت : بسیجی یعنی اینکه انسان تابع ولایت باشد و شناخت وظیفه داشته باشد ودر مقابل ظالمین فریاد ظالم و مرگ بر آمریکا و استکبارسردهد.

وی تصریح کرد : بسیج شجره طیبه ای است که با دستان درایت و تیزبینی امام راحل عظیم الشان غرس شده و با خون پاک و مطهر شهیدان عزیز آبیاری گردیده و با هدایتهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای صیانت می شود تا امت دلاور میوه های رشد و تعالیش را بچشند و زیر سایه حیات طیبه اش عزتمندانه بنشیند.

حجت الاسلام دهقانی رحلت بانوی مبارز و انقلابی خانم دباغ را تسلیت گفت وافزود: این فرد کسی بود که مبارزه خود را قبل از انقلاب شروع کرد و با اام امت همراه بود و تابع محض ولایت بود و همراه امام و تنها کسی بود که به عنوان سفیر امام نامه امام را به گورباچف داد و پیام امام را به او رساند.

ارسال نظرات