تلاش همگانی برای پیاده سازی فرهنگ و اقتصاد اسلامی

آیت الله حسینی همدانی گفت: همه باید تلاش کنیم و دستگاه‌ها و مردم باید به صورت جهادی به میدان بیایند تا فرهنگ و اقتصاد اسلامی را در کشور پیاده‌سازی کنیم،‌ چرا که راه رسیدن به توسعه و تعالی بهره‌مندی از فرهنگ اسلامی و اقتصاد اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۱۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نماز سیاسی – عبادی جمعه امروز شهرستان کرج با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسؤولان شهری برگزار شد.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی مهدی حسینی‌همدانی خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: هفته گذشته رئیس جمهوری به استان البرز سفر کرد و امیدواریم طرح‌هایی که به مردم وعده داده شده است، به خوبی پیگیری و اجرا شود.

وی افزود: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا این مصوبات به خوبی در استان البرز پیگیری و اجرا شده و مردم از نتایج آن بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: معظم‌له بارها و بارها تاکید فرموده‌اند که همه باید برای مقابله با توطئه‌های دشمن آگاه باشیم و مسؤولان، دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها باید به طور مداوم طرح‌هایی در جهت بصیرت‌افزایی جامعه و افزایش آگاهی شهروندان اجرا کنند.

حسینی‌همدانی تصریح کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان جوسازی علیه نیروهای انقلابی است و باید هوشیار باشیم و در دام دشمنان نیافتیم، چرا که عده‌ای آگاهانه علیه نیروهای انقلابی جوسازی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و حضور میلیون‌ها عاشق اهل بیت (ع) در مسیر نجف – کربلا گفت: این راهپیمایی از یک سو ثواب بسیاری برای زائران داشته و از سوی دیگر اقتدار و عزت شیعیان جهان را به رخ دشمنان می‌کشد.

امام جمعه شهرستان کرج افزود: شیعیان جهان امروز آگاه‌تر، قدرتمند‌تر و مقتدرتر از هر زمان دیگری هستند و فرقه‌های انحرافی و دشمنان اسلام دیگر توان مقابله با شیعیان و توطئه علیه آنها را ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: در هر کشوری برای پیشرفت باید به دو رکن اصلی تکیه کرد که اقتصاد و فرهنگ است.

حسینی‌همدانی بیان داشت: دشمن برای هر دو بخش اقتصاد و فرهنگ ما توطئه‌های بسیاری داشته و می‌خواهد از این طریق ما را زمین‌گیر کند.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم و دستگاه‌ها و مردم باید به صورت جهادی به میدان بیایند تا فرهنگ و اقتصاد اسلامی را در کشور پیاده‌سازی کنیم،‌ چرا که راه رسیدن به توسعه و تعالی بهره‌مندی از فرهنگ اسلامی و اقتصاد اسلامی است.

امام جمعه کرج ادامه داد: باید تفکر انقلابی در کشور حاکم باشد و بتوانیم به توان داخلی اتکا کنیم، اما متاسفانه عده‌ای می‌گویند که ما توان تولید و پیشرفت نداریم و باید از کسانی در مدیریت‌های اصلی کشور استفاده کرد که توان داخلی را درک کرده و به قدرت مردم ایمان داشته باشند.

حسینی‌همدانی اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای فقط به دنبال این هستند که غرب بیاید و کارها را درست کند و آرزوی برخی از مدیران ما این است که با استعمارگران رابطه دوستی داشته باشند.

وی افزود: قلب این عده به طور مرتب برای رابطه با آمریکا می‌تپد و باید گفت که این مدیران هیچ سنخیتی با روحیه انقلابی ندارند و هرگز راه امام (ره) و راه ولایت را درک نکرده‌اند و در مسیر ولایت گام بر نمی‌دارند.

منبع:فارس


ارسال نظرات
پر بیننده ها