امام جمعه شهرستان قدس:

آمریکا همان آمریکا است، چه جمهوری خواه باشد و چه دمکرات

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرستان قدس گفت:در طول تاریخ آمریکا درهر حزبی به جمهوری اسلامی ضربه وارد کرده است و آمریکا همان آمریکاست،چه جمهوری خواه باشد و چه دمکرات.
کد خبر: ۸۷۷۹۳۰۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
خبرگزاری بسیج:امروز حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم میر احمدی امام جمعه شهرستان قدس،در خطبه های عبادی-سیاسی این هفته شهرستان قدس که با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار شد،ضمن تسلیت به مناسبت اربعین و تبریک به مناسیت هفته بسیج-خطاب به مسئولین تاکید کرد:مسئولین نظام در همه جای کشور اسلامی بدانند،جایگاهشان متعلق به شهدا است و اگر لطف خدا و شهدا نبودند آنها صاحب آن جایگاه نبودند،پس وظیفه مسئولان است که امانت دار شهدا باشند،و هنگامی که مردم به آنها مراجعه میکنند باید دل آنها را خوشحال کنند، چون ما پیروان امام حسین(ع)هستیم که فرمود:کسانی که به شما برای رفع مشکلاتشان مراجمعه میکنند،این رجوع مردم به شما از نعمات خداوند است و در را به روی مردم نبندید.
میراحمدی به روز اربعین و وقایع اربعین پرداخت و بیان کردند:اربعین حادثه بزرگی در تاریخ اسلام و شیعه بود،وحال مردم دنیا آرمان حسین(ع)را پیشه گرفته اند.
وی اضافه کرد:یزید فکر میکرد با شهادت امام حسین(ع)دیگر کار به اتمام رسیده است و بر آن فکر بود که راه حسین(ع)خاموش شده است،اما نه تنها راه حسین خاموش نشد،بلکه هرسال زائرین با شور وشوق بیشتری به زیارت سالار شهیدان راهی کربلای معلی میشوند،آن هم از اهل سنت و شیعیان و  مسیحیان و این یعنی راه حسین(ع)راهی برای هدایت عالم بشریت است.
خطیب نماز جمعه شهرستان قدس در خطبه های دوم عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه به جایگاه مرجعیت و ولایت فقیه در عراق و منطقه اشاره کردو خاطر نشان کردند:عشق به اهلبیت(ع)در لوای حکومت جمهوری اسلامی و حکومت ولایت فقیه است و همه میدانند که این حرکت توسط جمهوری اسلامی در دنیا به راه افتاد.
وی افزود:یک روزی عراق در زمان حکم رانی صدام دشمن ما بود،ولی امروز برادران ما هستند،آن هم فقط یک علت دارد و آن این است که مرجعیت در آنجا مسلط است،و وقتی نظام در اختیار ولایت فقیه باشد همانند آن است که حکومت در اختیارامام معصوم است.
امام جمعه شهرستان قدس در ادامه به انتخابات اخیر آمریکا پرداخت و تصریح کردند:ما با انتخابات آمریکا نه خوشحالیم و نه عزادار،چون آمریکا همان آمریکاست چه حزب جمهوری خواه باشد و چه حزب دمکرات.
میری احمدی ادامه داد:از اول تاریخ جمهوری اسلامی تا الان،چه جمهوری خواهان آمریکا و چه دمکراتهای آمریکا هر کدام به نوبه خود به نظام جمهوری اسلامی ضربه رسانده اند،و این به پشتوانه شما مردم ولایت مدار بوده است که نه رهبر خود را تنها گذاشتید و نه آرمانهای انقلاب اسلامی را،و حال بحمدا...جمهوری جمهوری اسلامی همان جمهوری اسلامی در خط ولایت مطلقه فقیه باقی مانده است.
امام جمعه شهرستان قدس در ادامه خطبه های خود به هفته بسیج اشاره کرد و بیان کردند:بسیج نعمات آشکار خدا است که به ملت عزیزو انقلابی ایران اسلامی ارزانی بخشید.
خطیب نماز جمعه شهرستان قدس اصافه کرد:در حوادث گوناگونی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص"جنگ"گروه های فراوانی بودند که با ایثار،خلوص و فداکاری و شهادت طلبی کشور و انقلاب را بیمه کردند،اما حقیقتا اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار،اخلاص و فداکاری وعشق به ذات مقدس حق تعالی و اسلام ارائه دهیم چه کسی بهتر از بسیج و بسبجیان را میتوانیم نام ببریم.
میر احمدی در خاتمه ابراز امیدواری کرد:بسیجیان ما فکر نکنند که دیگر جنگ به اتمام رسیده است!خیر جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن هنوز با ما ادامه دارد و در جنگ اقتصادی -فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)را  که مسئله "اقتصاد مقاومتی"، ودر جنگ فرهنگی "مقابله با تهاجم فرهنگی و
وجنگ نرم" را مطرح فرمودند اطاعت کنیم وبه عمل برسانیم.
ارسال نظرات