خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

جاده آورزمان ـ نهاوند به قتلگاهی برای مسافران تبدیل شده است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده آورزمان ـ نهاوند به قتلگاهی برای مسافران تبدیل شده که در طول هفت ماه گذشته شاهد آمار تصادفات بسیاری در این جاده بودیم.
کد خبر: ۸۷۷۹۲۷۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

حسن بهرام‌نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در حاشیه بازدید کارگاهی به همراه فرماندار نهاوند و مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از جاده حادثه‌خیز آورزمان ـ نهاوند اظهار داشت: جاده آورزمان یکی از خطرناک‌ترین و پر حادثه‌ترین جاده‌های استان همدان است که در طول سال‌های متمادی شاهد تصادفات بسیاری در این جاده بوده‌ایم.

وی افزود: این جاده به قتلگاهی برای مسافران تبدیل شده که در طول هفت ماه گذشته شاهد آمار تصادفات بسیاری در این جاده بودیم که از آن تصادفات 35 نفر کشته و 125 نفر زخمی برجای مانده است.

فرماندار نهاوند نیز در این زمینه گفت: جاده آورزمان از جمله جاده‌های حادثه‌خیز استان است که چون یک راه ملی است که مردم از این راه به شهرهای بزرگ و حتی عتبات عالیات نیز رفت و آمد می‌کنند.

کریم حمیدوند خاطرنشان کرد: امید است هرچه سریع‌تر تکمیل این جاده به بهره‌برداری برسد واز این همه تصادفات جاده‌ای و مرگ ومیر انسان‌های بی گناه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات