گمرکات شلمچه و چزابه سه شفیته شد

گمرکات شلمچه و چزابه به منظور تسهیل تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) سه شیفته شد.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۴۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با بازدید رئیس کل گمرک ایران از  مرز شلمچه، محمد رضا جعفری ناظر گمرکات استان خوزستان از سه شیفته شدن گمرکات این دو مرز خبر داد و گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین اباعبدالله الحسین(ع) و انجام سریع امور گمرکی آنها، تعداد کارکنان گمرکات شلمچه و چزابه در استان خوزستان نیز سه برابر شد و دستگاه‌های کنترلی افزایش یافت.
وی تشریح کرد: به منظور تسهیل تردد زائران عتبات عالیات و شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین حسینی تعداد نیروهای گمرکی مستقر در مرزهای شلمچه و چزابه از ۴۰ نفر به ۱۲۰ نفر افزایش یافته و کارکنان گمرک در سه شیفت کامل به انجام امور زائران می‌پردازند.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری و و رئیس کل گمرک به استان خوزستان و بازدید از مبادی خروجی به عراق اظهارداشت: به منظور جلوگیری از معطلی زائران در هر یک از گمرکات شلمچه و چزابه سه دستگاه ایکس‌ری چمدانی و ۲ دستگاه راکت فلزیاب نصب شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته تا مسافران در زمان عبور و مرور کمترین معطلی را داشته باشند و مأموران گمرک نیز بتوانند کنترل‌های خود را انجام دهند.

جعفری تصریح کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون حدود ۴۵۰ هزار زائر از مرز شلمچه به عراق عزیمت کرده و ۵۰ هزار نفر نیز بازگشته‌اند و از مرز چزابه نیز ۳۰۰ هزار نفر به عراق رفته‌اند.
ارسال نظرات