جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

بسیج مساجد و محلات به عنوان بازوهای فرهنگی انقلاب اسلامی است

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور: بسیج مساجد و محلات قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان علی الخصوص استکبار جهانی کشید و این از بزرگترین مولفه های قدرت نرم در جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۷۸۹۱۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حجت السلام والمسلمین داراب کلایی جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در بازدید از غرفه بسیج مساجد و محلات در نمایشگاه دستاورد های پنج ساله بسیج، با اشاره به نقش بسیج مساجد و محلات به عنوان بازوهای فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: سابقه بسیج محلات به صدر اسلام، یعنی زمان بنای اولین مسجد به دست مبارک پیامبر اکرم (ص) بر میگردد. وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در قرن ۲۱ با جذب و سازماندهی نیروهای ارزشی و جوانان، پایگاه های مردم نهادی به نام بسیج مساجد و محلات را در مساجد سطح کشور راه اندازی کرد. داراب کلایی گفت : بسیج مساجد و محلات قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان علی الخصوص استکبار جهانی کشید واین  از بزرگترین مولفه های قدرت نرم در جمهوری اسلامی ایران است. وی در ادامه گفت: امروز مهمترین هدف در مساجد باید جذب جوانان با استفاده از توان و ظرفیت های مسجد است برای نیل به این هدف نیاز به یک سازماندهی دقیق داریم و این جزو ارکان اصلی صیانت از انقلاب اسلامی است و بسیج محلات به عنوان بزرگترین بازوی بسیج و سپاه مسول حفظ این رسالت بزرگ است.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور ضمن تقدیر از راه اندازی پرتال بین المللی این سازمان گفت: این پرتال باید با هدف تسهیل ارتباط با مسلمانان جهان و برقراری ارتباط با آنها، با حداکثر توان در جهت صدور انقلاب اسلامی و پیام رحمانیت اسلام به جهانیان گام بردارد و این کار پسندیده قابل تقدیر است.

 

ارسال نظرات