خبرهای داغ:

نشست خبری برنامه های هفته بسیج سپاه شاهین دژ برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در نشست خبری با اهالی رسانه برنامه های هفته بسیج را با رویکرد ارزش محور و توجه به اقتصاد مقاومتی تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۲۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ تقی نجمی رویکرد برنامه های بسیج را ارزشی محور و توجه خاص به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت : امسال در نظر داریم با ۱۲۰ برنامه ی ارزشی ودرخور توجه با آرمانهای امام و شهدا و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای تجدید میثاق نماییم .

سرهنگ نجمی در این نشست خبری گفت: اهدای شاخه گل و حضور در مزار شهدا دیدار بسیجیان با ائمه جمعه و جماعات، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی با رویکرد بصیرتی ،عقیدتی سیاسی، اقتصاد مقاومتی، تجمع حلقه های صالحین در مساجد، مصلاها، نشست های بصیرتی با سر گروههای صالحین، اجتماع بزرگ مدافعین حرم، برگزاری مراسمات مختلف در پایگاه ها با محوریت خود پایگاههای مقاومت، سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان و عیادت از بیماران در بیمارستانهای شهرستان و بخشها، فعالیتهای متنوع ورزشی و معرفی پروژ های اقتصاد مقاومتی برای مردم ، تجلیل از نخبگان علمی که در حوزه بسیج فعالیت داشته اند، برگزاری شب شعر و برنامه های ارزشی محور که امید آن داریم بتوانیم به رسالت خود را در قبال شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری توانسته باشیم عمل نماییم .

وی با اشاره به نقش بسیج در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی و فرهنگی گفت : بسیج علاوه بر این زمینه ها در حیطه هایی مانند بسیج جامعه پزشکی که در طول هفته بسیج رشحات خوش خدمت در روستاها به مردم خواهد رسید و بسیج سازندگی ، بسیج هنرمندان، بسیج دانشجویی وبسیج جامعه زنان و سایر اقسار نقش خود را را به خوبی ایفا نموده و آمادگی لازم را در عرصه های مختلف تا کنون برعهده گرفته و از این آزمونها سر افرازانه به تکلیف خود عمل نموده و خواهد کرد .

فرمانده ناحیه شاهین دژ در بخش پایانی برنامه های هفته بسیج با اشاره به اینکه ما از مسائل علمی غافل نبوده ودر بسیج دانشجویی گامهای موثری در دانشگاههای آزاد و پیام نور در راستای تحقق فرامین حضرت آقا مد نظر بوده بر داشته ایم.

سرهنگ نجمی با بیان این نکته که تعمیق و بالا بردن روحیه اعتقادی و سیاسی در سر لوحه برنامه های بسیج قرار دارد بیان کردند :ما با همکاری بسیار صمیمی که با حوزه های علمیه برادران و خواهران و تعاملات صورت گرفته داریم ، الحمدو لله بستر بسیار مناسبی برای بهره گیری از وجود طلاب عزیز فراهم نموده ایم که با وجود طلاب بسیجی این امر بسیار مبارک به اجرا در خواهد آمد .

وی در پایان این نشست وظیفه اصلی بسیج را کمک به ارتقای نظام و کارایی آن در عرصه های مختلف با تربیت نیروهای کار آمد بیان کرد و گسترش فضای ارزشی در جامعه را از دیگر وظایف بسیج بر شمرد .

ارسال نظرات