خبرهای داغ:

اجرای بیش از 110 برنامه در هفته بسیج ناحیه تکاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: ناحیه تکاب در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) امسال 116 برنامه مختلف در رده های ناحیه اجرا خواهد نمود.
کد خبر: ۸۷۷۸۸۰۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ کاظمی در نشست خبری که با حضور نماینده صداو سیما، خبرگزاری بسیج و خبرگزاری شیز برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در واقع مظهر عشق و دلدادگی و مصداق صدق و صفا و صداقت و مهربانی است. بسیج مصداق کامل اقتدار ملی ، مظهر انقلابی و لنقلابی گری و پیشرفت و مبارزه با فساد و اشرافی گری است.

سرهنگ کاظمی افزود: امسال روز اول بسیج متبرک شده است با اربعین حسینی سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و ناحیه مقاومت بسیج با اجرای 116 برنامه مختلف از جمله افتتاح خانه های محرومان ، و مساجد و غسالخانه در قالب طرح محرومیت زدایی، برگزاری نمایشگاه ، ویزیت رایگان بسیجیان در درمانگاه بسیج ، دیدار با خانواده شهداء و غیره در شهرستان و حوزه های تابعه در خدمت بسیجیان خواهد بود.

وی همچنین گفت: بسیجیان شهرستان در روز جمعه پنجم آذر، روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره) ، با عنوان مدافعان حرم تجمع خواهند نمود و اقتدار و عظمت خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

ارسال نظرات