حاج غلامرضا سازگار در گفتگو با«بسیج»:

زیارت اربعین محبت ما را به اهل بیت(ع) بیشتر می کند

پیر غلام حسینی بیان داشت: زیارت اربعین حسینی محبت ما را نسبت به اهل بیت (علیهم السلام) بیشتر می کند و همچنین موجب بصیرت گرفتن از خاندان عصمت و طهارت می شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۶۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

حاج غلامرضا سازگار مداح اهل بیت (علیهم السلام) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت و تاثیرات معنوی پیاده روی اربعین اظهار داشت: زیارت اربعین حسینی نتایج و آثار بسیار ارزشمند و مهمی دارد.

وی در توضیح این مطلب اضافه کرد: یکی از مهم ترین نتایج پیاده روی عظیم اربعین حسینی تعظیم شعائر مذهب ما و معرف تشیع است.

پیرغلام حسینی افزایش محبت به اهل بیت (ع) را از تاثیرات معنوی پیاده روی اربعین بر زائران برشمرد و گفت: زیارت اربعین حسینی محبت ما را نسبت به اهل بیت (علیهم السلام) بیشتر می کند و همچنین موجب بصیرت گرفتن از خاندان عصمت و طهارت می شود.

حاج غلامرضا سازگار خاطر نشان کرد: وقتی دشمنان می بینند که شیعه اینگونه نسبت به اهل بیت علاقه و محبت دارد به هراس می افتد؛ بسیاری از افرادی که واقعا دلشان با اهل بیت (ع) است اما گمراه هستند با دیدن صحه های پیاده روی عظیم حسینی تغییر می کنند و هدایت می شوند.

وی در خاتمه تصریح کرد: زیارت اربعین مانند مراسم حج است اما مراسم حج به این عظمت نیست. در روز اربعین 20 میلیون جمعیت به شهر کوچک کربلا وارد می شوند اما اینکه چگونه امام حسین (ع) به زائران خود منزل می دهد و شیعیان از این همه زائر پذیرایی می کنند از معجزات الهی و از روی مشتاقی و عشق است.


ارسال نظرات