مسئول عقیدتی بسیج بندر امام در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تلاش بسیج برای سامان دهی وضعیت فرهنگی مهدهای کودک

مدیر مهد غنچه های یاس بندر امام گفت: سال های اخیر طبق دستورالعمل هایی که از بسیج گرفتیم سعی کردیم در ابعاد شخصیتی کودکان تاثیرگذار باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۸۷۵۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

سهیلا امامی زاده مسئول عقیدتی بسیج بندر امام در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: کار اصلی بسیج فرهنگی است ما با توجه به اینکه مهد کودک ها را زیر نظر داریم سال های اخیر طبق دستورالعمل هایی که از بسیج گرفتیم سعی کردیم در ابعاد شخصیتی کودکان تاثیرگذار باشیم.

وی افزود: کودکان را به سمت و سویی بردیم که در عمل می بینیم هم شکل ظاهری و پوشش آنها تغییر کرده و هم در بهداشت روانی آنها تاثیر داشتیم چرا که دوره کودکی بسیار حساس است و شخصیت کودک در آن زمان شکل می گیرد.

مدیر مهد غنچه های یاس بندر امام تصریح کرد: برای تربیت بچه ها الگو هایی انتخاب کردیم و مربیانی را از حوزه در نظر گرفتیم که رفتار و عمل آنها تناقض نداشته باشد عفاف و حجاب را به بچه ها آموزش دادیم و مفاهیم دینی را به صورت نمایش های خلاقانه ارائه کردیم و با کتاب های داستان و سوره های قرآنی تربیت کودکان را ادامه می دهیم.

مسئول عقیدتی بسیج بندر امام اظهار داشت: برای هفته بسیج فضای مهد ها را آماده کرده ایم تا از مسئولین شهری دعوت کنیم و مسابقه نقاشی با موضوع "رهبر من" هر سال برگزار می شود تا بچه ها با مفهوم ولایت آشنا شوند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار