نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در گفت‌وگو با «بسیج»:

کسانی که می‌خواهند به"بسیج" آسیب برسانند متعلق به این نظام نیستند

گل مرادی تصریح کرد: هر کسی با هر دلیلی بخواهد و با هر بهانه‎ای بخواهد به این جایگاه و نقش موفق و موثر بسیج آسیب برساند، متعلق به این نظام نیست و این افراد کسانی هستند که در مسیر ارزش‎ها حرکت نمی‎کنند.
کد خبر: ۸۷۷۸۶۳۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
علی گل مرادی نماینده مردم ماهشهر و امیدیه  در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان کرد: نقش ارزنده بسیج برای همه آحاد جامعه کاملا مشخص است و همه مردم به این نقش ارزنده واقف هستند و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که به صورت بسیجی‎وار توانستند برهمه مسائل و مشکلات فائق آیند.

گل مرادی با بیان اینکه بسیج نقش برجسته‎ای در دوران دفاع مقدس داشت که مرهون تفکر ارزشمند امام بود گفت: بسیج امروز نیز در ادامه آن توانسته کمک‎های خوبی در همه مولفه‎ها متوجه کشور کند.

وی با اشاره به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی بر اساس اقدام و عمل است عنوان کرد: باتوجه به آنچه در اقتصاد مقاومتی مورد توجه مقام معظم رهبری بوده همین مردمی بودن اقتصاد است؛ یعنی به صورت بسیجی‎وار می‎توانیم مسائل کشور را حل کنیم، همان‎طوری که در دفاع مقدس توانستیم با بهره‎گیری از ظرفیت بسیج سربلند و پیروز شویم؛ به تعبیری الان نیز اگر دنبال نجات در حوزه‎های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستیم باید از این ظرفیت استفاده کنیم تا بر مشکلات کشور فائق آییم.

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه تصریح کرد: هر کسی با هر دلیلی و با هر بهانه‎ای بخواهد به این جایگاه و نقش موفق و موثر بسیج آسیب برساند، متعلق به این نظام نیست و این افراد کسانی هستند که در مسیر ارزش‎ها حرکت نمی‎کنند؛ یا نادان هستند و ناآگاهانه به این شکل ورود می‎کنند و یا اینکه عوامل بیگانگان هستند.

گل مرادی در خاتمه خاطرنشان کرد: توصیه می‎کنم همه مردم و همه ملت اعم از مردم عادی و مسئولین جایگاه‎ بسیج و نقش آن را گرامی بدارند و به آن توجه داشته باشند و خودشان نیز این نقش‎ها را عهده‎دار شوند؛ یعنی مسئولین بسیجی‎وار در خدمت مردم باشند و مردم نیز بسیجی‎گونه به کمک مسئولین بیایند و مسائل و مشکلات کشور را حل کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار