حجت الاسلام پژمانفر در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان اسناد فجایع آمریکایی ها را در اختیار همه مردم قرار دهند

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: اسناد لانه جاسوسی باید به صورت کاملاً گسترده در اختیار همه لایه های اجتماع قرار گیرد تا مردم بدانند آمریکایی چه بر سر این کشور آورده اند.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۷۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

حجت الاسلام و المسلمین نصر الله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه ای درخصوص لزوم گنجاندن اسناد جاسوسی در کتب درسی و دانشگاهی کشور اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید برای یک دانش آموز در دوران ابتدایی و متوسطه فراهم شود فراگیری اطلاعات عمومی است.

وی افزود: آشنایی دانش آموزان با وقایع و اتفاقاتی که در کشور رخ داده است بخشی از اطلاعات عمومی است که حتماً باید انجام شود. نسل اول انقلاب افرادی بودند که اتفاقات را به صورت مباشرتی می دیدند و لمس می کردند اما نسل بعدی بخشی از این وقایع ابتدای انقلاب را ندیدند و فقط شنیده اند که این شنیده ها کفایت نمی کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطر نشان کرد: باید مسائل را با ظرافت بیشتر و دقت کافی نشان داد، لذا تاکید مقام معظم رهبری بر انتشار و گنجاندن اسناد جاسوسی و جنایات آمریکایی ها در کتب درسی و دانشگاهی کشور امری بسیار به جا است که باید جدی گرفته شود اقداماتی که آمریکایی ها علیه کشور ما انجام دادند باید به صورت واقع بینانه به مردم نشان داد.

پژمانفر با بیان اینکه رژیم منعوس پهلوی برای خوب نشان دادن خود علیه رژیم قاجار سیاه نمایی کرد تا مردم بگویند رژیم پهلوی جایگزین خوبی برای آن است، گفت: امروز اگر نتوانیم فجایع آمریکایی ها را در دوران پهلوی و ابتدای انقلاب نشان دهیم نسل جدید با سوالاتی مواجه می شوند که طبیعتاً نمی توان به راحتی به سوالات آنها پاسخ داد؛ بنابراین اسناد لانه جاسوسی باید به صورت کاملاً گسترده در اختیار همه لایه های اجتماع قرار گیرد تا مردم بدانند آمریکایی چه بر سر این کشور آورده اند.

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: اگر انتشار اسناد لانه جاسوسی در کشور ما صورت می گرفت امروز خیلی از افرادی که برای آمریکا آغوش باز کرده اند این عمل و اعتماد را به امریکایی ها نمی کردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار