حبیب زاده در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد

راهپیمایی اربعین؛بزرگترین مانور روشنگری برای جهانیان

حبیب زاده گفت: این واقعیت در جامعه جهانی توسط نظام سلطه تحریف می شود یکی از بهترین راه هایی که می تواند این واقعیت های عظیم را به سمع و نظر جهان برساند همین راهپیمایی میلیونی اربعین است.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۲۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

قاسم حبیب زاده جانشین سابق بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین و زیارت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: یکی از ترفند های نظام استکبار با امپراطوری رسانه ای که دارد بحث اسلام هراسی و تحریف واقعیت ها است.

وی افزود: بحث تحریف دین و مذاهب الهی توسط دشمن دنبال می شود با شکوه ترین مقطع تاریخ بشریت واقعه عاشورا است که درست است که در یک طرف آن مجموعه ای از اردوگاه دشمن یعنی یزید و رذالت ها است ولی در آن طرف ما زیبایی ها را با تمام وجود می بینیم که هدفی جز به سعادت رساندن بشر نداشته است.

جانشین سابق بسیج دانش آموزی تصریح کرد: این واقعیت در جامعه جهانی توسط نظام سلطه تحریف می شود یکی از بهترین راه هایی که می تواند این واقعیت های عظیم را به سمع و نظر جهان برساند همین راهپیمایی میلیونی اربعین است که بزرگترین مانور مذهبی و روشنگری برای جهانیان است این راهپیمایی در اعتلای اسلام و پیشبرد اهداف اسلام و جهان بسیار موثر است.


ارسال نظرات