مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با «بسیج»:

بسیجیان با همت خود هیچ قله ای را برای فتح کردن باقی نگذاشته اند

منتظری گفت: بسیجی مرد میدان عمل است بسیجیان با همت خود هیچ قله ای را برای فتح کردن باقی نگذاشته اند باید قدر این نعمت را بدانیم و از این ظرفیت عظیم مردمی بسیج برای رسیدن به ساحل نجات استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۸۵۰۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

منتظری مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بسیج نهاد پاک و الهی است که به دست باغبانی صادق و خداباور و هوشمند در مزرعه وجود تک تک ما کاشته شد.

وی افزود: امروز بسیج به درختی تناور تبدیل شده که نتیجه اش نه تنها به کشور ما رسیده بلکه همه آزادی خواهان و دوستداران عدالت از آن استفاده کرده اند و یادگار امام راحل می باشد که هوشمندانه شکل گرفته است.

مسئول بسیج هنرمندان تصریح کرد: بسیج در همان سالهای اول شکل گیری مسئولیت اصلی اش این بود که بتواند زمینه و بستر را برای تحقق آرمان های انقلاب فراهم کند.

منتظری گفت: بسیج در همه حوزه ها نقش آفرینی داشته و با تکیه بر نیروهای داوطلب مردمی و اینکه بروکراسی اداری ندارد در رفع کاستی ها از دیگر مراکز موفق تر بوده است.

مسئول بسیج هنرمندان اظهار داشت: با بررسی در استانها هم متوجه شدیم و به این نتیجه رسیدیم که بسیج بیشترین نقش را در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر داشته و توانسته فضای سالم و پرنشاطی را در جامعه در پارک ها ایجاد کند و در پیشگیری ازآسیب ها سهم موثری داشته است.

منتظری عنوان کرد: بسیجی مرد میدان عمل است بسیجیان با همت خود هیچ قله ای را برای فتح کردن باقی نگذاشته اند باید قدر این نعمت را بدانیم و از این ظرفیت عظیم مردمی بسیج برای رسیدن به ساحل نجات استفاده کنیم.


ارسال نظرات