خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء؛

اجرای 37 عنوان برنامه با محوریت محرومیت‌زدایی در طول هفته بسیج/ پرداخت 10 میلیاردریال به شهرداری ارومیه برای اجرای یادمان شهید باکری

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از 37 عنوان برنامه در سراسر استان با محوریت محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۹۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است که موجب اتحاد و انسجام اسلامی شده و گرامیداشت هفته بسیج نیز به‌منظور تبیین جایگاه و نقش این نیروی مقتدر مردمی برای جهانیان است.

وی افزود: سیاست های این هفته ترویج گفتمان انقلابی گری، نمایش اقتدار و همگانی بسیج، نقش‌آفرینی تشکل‌های خودجودش مردمی و انقلابی، کاهش تصدی‌گری برنامه‌های بسیج است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: شعار هفته بسیج سال 95 «بسیج انقلابی و خدمتگذار» در 3هزار و 750 پایگاه مردمی گرامی داشته می‌شود.

خرّم در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج طلایه دار اقتصاد مقاومتی است و توانسته در چند سال اخیر با اختصاص 45 میلیارد تومان زمینه اشتغال بیش از 7هزار و 800 خانوار را فراهم سازد.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال بیش از 30 طرح با محوریت اقتصاد مقاومتی افتتاح می‌شود، بیان داشت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خرّم، با بیان اینکه همچنین 50 طرح محرومیت‌زدایی بسیج در طول این هفته افتتاخ می‌شود، گفت: این طرح‌ها شامل آب‌رسانی روستایی، منزل مسکونی، خانه عالم، پل‌های روستایی و دیگر طرح‌های مرتبط با حوزه‌های محروم در سراسر استان است که توسط نیروهای بسیج مردمی افتتاح می‌شود.

وی کلنگ‌زنی 10 طرح محرومیت‌زدایی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته بسیج اعلام کرد.

خرّم خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیج امسال 15 پروژه ورزشی شامل سالن‌های 9 دی و دیگر مراکز ورزشی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که اعتبار صرف‌شده برای این طرح‌ها بیش از 2 میلیارد تومان است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سپاه یک میلیارد تومان به شهرداری ارومیه پرداخته و عملیات اجرای یادمان شهید باکری با جدیت و تحت یک حرکت جهادی توسط شهرداری ارومیه در حال اجرا است.

ارسال نظرات