نماینده مردم سنقر در گفت‌وگو با «بسیج»:

اقتدار بسیج، نظام را نگه داشته نه تئوری لبخند/ وابستگان به استکبار در صدد حذف بسیج هستند

نماینده مردم سنقر در مجلس تاکید کرد: این مملکت را تئوری لبخند و امضا و فیلم وعکس نگه نداشته بلکه اقتدار بسیج است که این نظام را نگه داشته است.
کد خبر: ۸۷۷۸۰۹۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج بیان کرد: بسیج شجره ‎طیبه‎ای است که حافظ نظام اسلامی است و اگر بسیج نبود نشانی از انقلاب و نظام باقی نمی‎ماند.
 
حسینی کیا با اشاره به حضور بسیج در عرصه‎های مختلف عنوان کرد: بسیج در همه عرصه‎ها و صحنه‎ها حضور دارد و آن چیزی که اندیشه بسیج است خدمت است و در شرایط فعلی برای اینکه مملکت از رکود خارج شود و روی پای خود بایستد به تفکر جهادی و بسیجی نیاز است.
 
وی تاکید کرد: این مملکت را تئوری لبخند و امضا و فیلم وعکس نگه نداشته بلکه اقتدار بسیج است که این نظام را نگه داشته است.
 
نماینده مردم سنقر در خصوص تلاش برخی جریان‎ها برای حذف بسیج از مناسبات مختلف تصریح کرد: اینکه برخی دنبال این هستند تا بسیج را از حضور در عرصه‎های مختلف حذف کنند به این دلیل است که یا ارزش و جایگاه بسیج را نشناختند یا به نوعی وابسته به دنیای استکبار و غرب هستند چراکه بسیج جز صیانت و حفاظت از کیان نظام اسلامی به چیز دیگری نمی‎اندیشد و کسانی که در مقابل با بسیج قرار گرفته‎اند  می‎خواهند بسیج را به حاشیه برانند، به نوعی خواسته آنها خواسته دشمن است و در پازلی که دشمن چیده است بازی می‎کنند.
 
حسینی کیا در خاتمه خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود بسیج که در همه عرصه‎ها حضور داشته است، این حضور خود را پررنگ‎تر کند و تفکر خود را روزبروز در جامعه نشر دهد و اگر اندیشه و تفکر بسیجی به جامعه و نسل نو انتقال داده شود انشاءالله این انقلاب و نظام به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) خواهد رسید.
ارسال نظرات