خبرهای داغ:
شهردار تبریز عنوان کرد؛

تبریز پیشتاز در اعتلای نهضت عاشورا/ تجلیل از فخر‌الذاکرین، پاسداشت حقانیت شیعه

شهردار تبریز با بیان این‌که تبریز همواره از شهرهای پیشتاز در اعتلای نهضت عاشورا بوده است، گفت: فخر‌الذاکرین، حاج‌فیروز زیرک‌کار، از شاخص‌ترین چهره‌های معاصر در نقش‌ مذهبی شهر تبریز است.
کد خبر: ۸۷۷۷۶۸۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در آیین تجلیل از مقام پیرغلام فخر‌الذاکرین، حاج‌فیروز زیرک‌کار، با بیان این مطلب اظهار داشت: قدردانی شایسته از نقش حاج فیروز‌آقا، تنها از عهده حضرات‌ائمه(ع) بر می‌آید؛ با این حال، با توجه به ضرورت رویکردهای فرهنگی شهر، لازم می‌دانیم شخصیت برجسته ایشان را تبیین کنیم.

وی با اشاره به استقبال پرشور از آیین تجلیل از حاج‌فیروز زیرک‌کار یادآور شد: تجلیل از حاج‌آقا، قدردانی از نقش یک فرد نیست،بلکه پاسداشت حقانیت تاریخی مکتب تشیع است.

نجفی با تاکید بر استمرار بزرگداشت پیرغلامان حسینی، از پاسداشت «مرحوم كريم‌آقا صافي تبريزي» در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با فرزند بزرگوار مرحوم صافي، برگزاری آئین نکوداشت این شاعر و مرثيه‌سراي نامدار آذربایجانی در برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز لحاظ شده و در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها