نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی:

جامعه تشنه شنیدن معارف ناب نهضت عاشورا است/ دانشجویان رسالت زینبی خود را به جا آورند

موسوی در یادواره دانشجویی شهدا مدافع حرم:جامعه ما تشنه شنیدن معارف ناب حماسه عاشورایی است و امید است دانشجویان و اندیشمندان نسل جوان با به جا اوردن رسالت زینبی خود مفاهیم این حماسه عظیم را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۸۷۷۷۰۸۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش بسیج نیوز ؛موسوی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، در سخنرانی خود در یادواره دانشجویی شهدای مدافع حرم که در محل دانشکده حضرت رقیه (سلام الله علیها ) یزد برگزار شد،ضمن گرامیداشت ایام عزادری ماه صفر و اشاره به نقش حضرت زینب (سلام الله علیها ) در ابلاغ پیام عاشورا و روشنگری بعد از این حماسه بر وظیفه و رسالت دانشجویان در ابلاغ پیام عاشورا تاکید کرد و اظهار داشت: درسهای زیادی در حماسه عظیم عاشورا نهفته است و امید می رود دانشجویان و اندیشمندان نسل جوان با به جا آوردن رسالت زینبی خود  مفاهیم این حماسه عظیم را برای مردم تبیین کنند.


وی تصریح کرد: جامعه ما تشنه شنیدن معارف ناب حماسه عاشورایی است و انتظار می رود  دانشجویان با بهره گیری از ابزار نوین اطلاعاتی و رسانه ای  و با کمک مسئولین دانشگاهها و نهادهایی چون صدا و سیما در انجام این رسالت کوشا باشند.

گفتنی است یادواره دانشجویی مدافعان حرم سه ساله کربلا به همت بسیج دانشجویی  دانشکده حضرت رقیه (سلام الله علیها ) یزد و با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در محل این دانشکده برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات