بسته خبری استان خوزستان:

افتتاح مسجد تا برگزاری جلسات آموزش و قرائت قران

بسته خبری ارسالی از خوزستان شامل :نشست منتظران موعود ، نشست هم اندیشی امربه معروف و نهی از منکر ، برگزاری جلسات آموزش وقرائت قرآن حلقات صالحین و افتتاح مسجد است.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۵۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، بسته خبری ارسالی از خوزستان شامل :نشست منتظران موعود ، نشست هم اندیشی  امربه معروف و نهی از منکر ، برگزاری جلسات آموزش وقرائت قرآن حلقات صالحین و افتتاح مسجد بشرح زیر ...

نشست منتظران موعود به همت پایگاه حمزه سید الشهدا ءحوزه یک شهری شهرستان اهواز

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین گلابلی سرگروه صالحین حوزه یک شهری ضمن توجه به فضایل اخلاقی و رفتاری و ایثارگری های شهدا  خاطر نشان کرد: ملت ایران باید همیشه از شهدا الگو بگیرند وقدردان فداکاری ها و رشادت های آنان و مادران باید در تربیت فرزندان انقلابی کوشا باشند و در پایان با اهدا جوایزی از متربیان نمونه حلقه های صالحین قدردانی شد.

 

نشست هم اندیشی  امربه معروف و نهی از منکر پایگاه مقاومت مسجدقبا حوزه شهید بقایی شهرستان بهبهان

شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه مقاومت بسیج مسجد قبا و با همکاری فعالان فرهنگی مسجدقمربنی هاشم (ع)اسلام آباد نشست هم اندیشی امر به معروف و نهی از منکر برگزار نمود. در این جلسه دو طرف به بیان دیدگاه های خود پرداخته و منکرات رایج در منطقه ی استحفاظی خود را مطرح و راه کارهای خود را بیان نمودند.

 

برگزاری جلسات آموزش وقرائت قرآن حلقات صالحین پایگاه ولی الله العظم حوزه یک شهری شهرستان اهواز

فرمانده حوزه یک شهری در خصوص برگزاری این کلاس ها گفت: شركت‌كنندگان اين كلاسها در رشته‌هاي روخواني، روان‌خواني، قرائت، ترجمه و تفسير قرآن كريم آموزش‌هاي لازم را فرا مي‌گيرند.

برادر طینه زاده در اين باره  ادامه داد : اين كلاس‌هاي قرآني تمام روزهاي هفته ويژه برادران  به منظور ترويج فرهنگ قرآني در جامعه برگزار مي‌شود.

وي خاطر نشان کرد:كلاس‌هاي آموزش قرآن توسط  مربیان و سرگروه های صالحین اداره مي‌شود و مربيان اين كلاسها با ايجاد فضاي بحث و پرسش و پاسخ قرآن‌آموزان را ترغيب به فراگيري علوم قرآني مي‌كنند..

 

افتتاح مسجد الرسول(ص)  با حضور حضرت آیت الله دکتر حیدری  نماینده خبرگان رهبری و مردم ولایت مدار منطقه کوی علوی

 

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات