مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه:

تا زمانی که عکس سران فتنه روی دیوار دانشگاه است به تحصن ادامه می‌دهم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه گفت: تا زمانی که عکس سران فتنه روی دیوار دانشگاه است تحصن می‌کنم.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۱۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
حسین کیانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن اعلام آغاز تحصن خود در دفتر بسیج دانشجویی این دانشگاه تصریح کرد: حدود 10 روز پیش دفتر انجمن اسلامی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه آغاز به کار کرد که همزمان با افتتاح این انجمن، عکس سران فتنه بر روی دیوار محل استقرار آنها نصب شده است.

وی ادامه داد: به صورت کاملاً آرام از طریق مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی به حراست اعتراض خود را اعلام کردیم. همچنین با ریاست دانشگاه و معاون دانشکده نیز صحبت کردیم و خود بنده در چند روز گذشته با مسئول حراست کل دانشگاه تماس گرفتم. 

این فعال دانشجویی در ادامه به فارس گفت: متأسفانه مسئولین دانشگاه این موضوع را به همدیگر پاس‌کاری می‌کردند و هیچ اقدام لازمی انجام ندادند.

کیانی با تأکید براینکه فتنه خط قرمز دانشجویان است، خاطرنشان کرد: قصد برخورد دانشجویی با این کار نداریم و دوست داریم طبق روال قانونی با خاطیان برخورد شود. لذا در صورت ضعف عملکرد مسئولین از اذان مغرب امروز تا زمانی که عکس سران فتنه بر روی دیوار دانشگاه است تحصن خواهم کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در خاتمه گفت: از زمان آغاز به کار تحصن تعداد زیادی از دانشجویان درخواست ملحق شدن به بنده را داشتند اما به خاطر اینکه نمی‌خواهم فضای تنشی ایجاد شود اجازه حضور هیچ‌کس را در کنار خود ندادم.

ارسال نظرات