مسئول پژوهشکده هوافضای شهید تهرانی مقدم بسیج دانشجویی گیلان:

شهید تهرانی مقدم الگوی علمی و عملی جوانان این مرز و بوم است

خشنود: شهید حسن تهرانی مقدم الگویی کامل برای جوانان این مرز و بوم است،چرا که همواره ایشان نشان دادند در سختی ها و بهبوهه مشکلات و حتی با وجود همه کمبودها می شود درخشید.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۷۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش بسیج نیوز ؛مصطفی خشنود مسئول پژوهشکده هوافضای شهید تهرانی مقدم بسیج دانشجویی گیلان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی شهید حسن تهرانی مقدم گفت:


شهید حسن تهرانی مقدم الگویی کامل برای جوانان این مرز و بوم است،چرا که همواره ایشان نشان دادند در سختی ها و بهبوهه مشکلات  و حتی با وجود همه نقصان ها می شود درخشید. شهید حسن طهرانی‌مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران، بود.

وی افزود: این شهید گرانقدر تقریبا ۲۵ سال از عمر خود را در ایجاد و توسعه این بخش از توان دفاعی قرار داده بود و به عنوان پدر موشکی ایران لقب گرفت.

خشنود تصریح کرد: برای اینکه انسان زمین بنشیند و کاری نکند هزاران بهانه وجود دارد، ولی برای اینکه به موفقیت برسد تنها یک چیز در دست دارد و آن ایمان همراه با پشتکار است. چیزی که شهید در خود نهادینه کرده بود.چنان محو در اهدافش بود که هیچ مانعی را در سر راه خود نمی دید.فعالیت های ایشان در طول جنگ و پس از آن باعث شد دشمن به قدرت ایران پی برده و همچنین ایجاد نیروی بازدارندگی نمود. چه موفقیتی بالاتر از اینکه شما بتوانی آرامش را برای مردم سرزمینت به ارمغان آوری و چه قدرتی بالاتر از آنکه حتی پس از مرگ بتوانی تاثیرگذار باشی.

مسئول پژوهشکده هوافضای شهید تهرانی مقدم بسیج دانشجویی گیلان اضافه کرد: ما نام پژوهشکده را با نام این شهید مزین نمودیم تا آرمان های آن بزرگوار را همواره پیشه راه خود قرار دهیم و مامنی بسازیم برای همه آنهایی که می خواهند در عمل خادم و حافظ میهن خود باشند. باشد که مقبول درگاه احدیت قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات