خبرهای داغ:
مسئول بهداری سپاه خوی:

نیروهای امدادی و بهداری در دفاع مقدس به خوبی درخشیدند

سرهنگ پاسدار مرتضي عباسلو گفت: فرهنگ دفاع مقدس و شهادت گنجينه‌اي است که بايد آن را حفظ و احيا کرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۵۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بهداری سپاه خوی در ديدار و سركشي از خانواده شهداي بهداري شمالغرب اذعان داشت: همانطور که حادثه عاشورا رخ داد و یاد شهدای عاشورا توسط حضرت زینب زنده نگه داشته شد، دفاع مقدس ما هم از جنس عاشوراست و ما باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری یاد شهدا را زنده نگه داریم.

معاون بهداشت و درمان سپاه خوي با اشاره به معنویت حاکم بر جبهه‌های جنگ تصریح کرد: معنویت اللهی، تجلی ارزش‌های اسلامی و ایمان حقیقی موجود در میدان جنگ موجب قدرت، همدلی و ایثار رزمندگان اسلام و پیروزی بر دشمنان شد از این‌رو نهادینه کردن معنویت جبهه‌ها باید در جامعه مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف و وظیفه مسئولان و متصدیان قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: مقام شامخ شهادت سعادت بزرگ اللهی است که نصیب شهدا و خانواده‌های صبورشان شده است.

این مقام مسئول در راستای ادامه راه فرهنگ شهدا تصریح کرد: ما راه شهدا را فراموش نکنیم، نسل بعد ما نسل سوم انقلاب می باشد که در انتقال پیام راه شهدا باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم، امنیتی که داریم به خاطر خون شهدا است و باید راه آنها را ادامه دهیم، جنگ ما جنگ ارزش هاست و شهدا به خاطر حفظ ارش ها رفتند و شهید شدند و امروز وظیفه ماست که به بهترین روش این ایثار گری را به نسل های بعدی انتقال دهیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

سرهنگ پاسدار مرتضي عباسلو گفت: شهدا برای ملت روزی و عزت آوردند، این عزت و روزی تا زمانی که از آن پاسداری شود ماندگار خواهند ماند، انشالله همه با هم، با هم دلی و وحدت، و در زیر پرچم امام زمان (عج) در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش خود را انجام دهیم .

وی در پایان با گرامیداشت یاد و نام عوامل فداکار و پر زحمت بهداری تصریح کرد: این عزیزان با وجود مسئولیت سنگین و شرایط حاد جنگی وظیفه خود را به بهترین نحو به ثمر رسانده و بسیاری در این راه جان خود را فدا کردند.

ارسال نظرات